حالت تاریک

پرسپولیسی که تمرکز ندارد!

پرسپولیسی که تمرکز ندارد!

تساوی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان پرده آخر از نمایش تیمی است که این روزها درگیر بحران و حاشیه‌های بعضاً خودخواسته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حال و روز پرسپولیس خیلی بدتر از چیزی است که تصور می‌شد. این تیم گویی بردن را فراموش کرده و نشانی از تیم زهردار که لرزه بر اندام حریفان می‌انداخت، ندارد. تساوی روز گذشته برابر استقلال خوزستان، تیم قعرنشین جدول رده‌بندی بدترین سناریو برای تکمیل روزهای بد پرسپولیس به شمار می‌رفت. پرسپولیس از ۹ بازی گذشته خود تنها یک برد به دست آورده، در ۶ بازی به تساوی رسیده و ۲ باخت هم داشته است؛ یعنی از ۲۷ امتیاز ممکن تنها ۹ امتیاز؛ چیزی شبیه فاجعه.

پرسپولیس از نظر فنی دچار مشکل است که اگر نبود اینگونه امتیاز از دست نمی‌داد. حالا وظیفه گل‌محمدی سخت‌تر شده و او باید تیمی تقریباً بحران‌زده را از نو بسازد اما آیا پرسپولیس تمرکز لازم را برای این کار دارد؟ پاسخ این سؤال در حال حاضر منفی است. تمام ارکان باشگاه پرسپولیس از مجموعه مدیریتی گرفته تا مربیان و بازیکنان همچنان درگیر دربی، کسر امتیاز از استقلال، بررسی پرونده استقلال در کمیته انضباطی و البته شکایت‌های پسادربی هستند.

با وجود گذشت چند روز از دربی بازار بیانیه و شکایت همچنان داغ است و پرسپولیسی‌ها هم درگیر آن هستند. عدم تمرکز در تمام مجموعه پرسپولیس به چشم می‌خورد و گویی بعد از دربی همه در باشگاه این وظیفه را داشتند که در فضای واقعی و مجازی اعتراض کنند. پرسپولیس درگیر این ماجرا شد و فراموش کرد که زندگی بعد از دربی همچنان ادامه دارد.

شرایط سرخپوشان در کورس قهرمانی به هیچ عنوان مناسب نیست و سپاهان با استفاده از درگیری‌های پرسپولیس و استقلال راهش را با بردهای پرگل ادامه می‌دهد و استقلال هم که خودش را کمتر وارد حاشیه‌های بعد از دربی کرد، با برتری برابر نساجی به صدرنشینی‌اش ادامه داد. در این بین فقط سر پرسپولیس بی‌کلاه ماند و اگر گل‌محمدی، فکری به حال تیمش نکند و باشگاه هم از فضای حاشیه‌ای فاصله نگیرد چه بسا روند بد سرخپوشان همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از