چهارشنبه 28 شهر 1403
1403-06-23 00:00 - شماره خبر : 9863 0
فرازی از وصیت‌نامه شهید «عزت‌الله فتاحیان»؛

پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک بمالید

شهید«عزت‌الله فتاحیان»، در بخشی از وصیت‌نامه‌اش آورده است: به کوری چشم دشمنان اسلام دست در دست هم با گام‌های استوار خود برخیزید و در راه خدا جهاد کنید تا بتوانید پوزه امپریالیسم شرق و غرب و اسرائیل را به خاک بمالید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید «عزت‌الله فتاحیان» سوم مرداد ۱۳۴۴ در روستای کمره سفلی از توابع شهرستان اسلام‌آبادغرب دیده به جهان گشود؛ پدرش بابامیر و مادرش عصمت نام داشت؛ تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت؛ ۱۵ مرداد ۱۳۶۶ با سمت مسئول قرارگاه در سردشت توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پیشانی، شهید شد؛ مزار شهید والامقام در گلزار شهدای زادگاهش واقع است. 

وصیت‌نامه شهید: 

به‌درستی همه از او هستیم و بازگشت همه به سوی اوست.

چه خوش است خونی که در راه خدا ریخته شود. خدایا! ای پروردگار سبحان، تو خود گواهی از زمانی که قدم به سپاه گذاشتم برای شهرت و مقام نبوده و هدفم جهاد فی سبیل‌الله در راه تو بوده است. ای مردم شهیدپرور ایران! به‌راستی که خداوند جان‌ها و مال‌های مؤمنین را از آن‌ها خریده است تا اینکه به آن‌ها بهشت را عطا کند، زیرا این‌ها در راه خدا کارزار می‌کنند پس می‌کشند و کشته می‌شوند. 

از شما ای مردم شهیدپرور می‌خواهم از سنگر آزادی و عدالت مستمندان حمایت کنید؛ به کوری چشم دشمنان اسلام دست در دست هم با وحدت آهنین و با گام‌های استوار خود برخیزید و در راه خدا جهاد کنید تا بتوانید پوزه امپریالیسم شرق و غرب و رژیم صهیونیستی را به خاک بمالید. 

انتهای پیام/

https://mersadnews.ir/short/Ng31r
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار