حالت تاریک

کردها همیشه پای کار انقلاب‌اند

کردها همیشه پای کار انقلاب‌اند

مردم شهرستان پاوه مثل همیشه تصاویر امام خمینی و مقام معظم رهبری را در دست دارند و تنها عشق و علاقه قلبی آنان را به ولایت می‌رساند اگرچه مشکلات معیشتی آن‌ها را اذیت می‌کند اما نشان داده‌اند کردها همیشه پای کار انقلاب‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، مردم شهرستان اهل‌سنت پاوه‌نشین پاوه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار داشته‌اند و گوش به فرمان امام خمینی و مقام معظم رهبری بوده‌اند و این را نه در کلام بلکه در عمل به اثبات رسانده‌اند.

پاوه شهرستانی مرزی در استان کرمانشاه است که مردمان این دیار همواره مرزبانان غیور مرزهای ایران اسلامی بوده‌اند و با تقدیم شهدای بسیار مانع دست درازی دشمنان به خاک این سرزمین شده‌اند و در مقابل گروهک‌های ضدانقلاب و عوامل بیگانه همچون کوه‌های منطقه ایستاده‌اند.

این منطقه با تقدیم ۳ هزار و ۱۰۰ شهید و جانباز و ۱۰۰ آزاده در مبارزه با ضدانقلاب و دشمن بعثی کارنامه درخشانی در پیروی از امام خمینی (ره) دارد و اکنون نیز دفاع از ولایت فقیه را وظیفه خود می‌داند.

مردم این منطقه اگرچه اهل سنت هستند اما شیعیان را برادران دینی خود می‌دانند و سال‌ها است که در کنار یکدیگر با صلح در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و نقشه‌های دشمنان را تفرقه‌افکنی و اختلاف شیعه و سنی را ناکام گذاشته‌اند.

امروز ۲۲ بهمن‌ماه است، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) مسیر راهپیمایی از میدان شهدا به سمت میدان مولوی از ساعت ۱۰ صبح اعلام شده اما مردم خیلی زودتر در محل شروع مراسم حاضر شده‌اند.

مردم شهرستان پاوه مثل همیشه با لباس‌های محلی خود در میدان شهدا حضور دارند و تصاویر امام خمینی و مقام معظم رهبری را در دست دارند و تنها عشق و علاقه قلبی آنان را به ولایت می‌رساند اگرچه مشکلات معیشتی آن‌ها را اذیت می‌کند اما نشان داده‌اند کردها همیشه پای کار انقلاب‌اند.

راهپیمایی آغاز می‌شود و ندای الله اکبر در شهر طنین‌انداز می‌شود، شعارهای ضداستکباری مثل همیشه با خروش تمام فریاد زده می‌شود و مردم همراهی می‌کنند.

پاوه شهری کوچک با مسیرهایی باریک است اما حضور مردم آنقدر چشمگیر است که انتهای جمعیت به سادگی مشخص نیست از میانه مسیر ماموستا ملاقادر قادری نیز به مردم ملحق می‌شود و هنگام سر دادن شعارها مشت‌های خود را گره کرده بالا می‌آورد و مانند سایر مردم با آرمان‌های امام تجدید بیعت می‌کند در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با ائمه جمعه نیز ماموستا قادری در صف اول جمعیت حضور داشت.

در طول مسیر مجری بارها شعارهای انقلابی را بارها تکرار می‌کند و مردم همانند چهل و پنج سال پیش با شور خاصی همراهی می‌کنند و احساس غرور خاصی به انسان دست می‌دهد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از