حالت تاریک
رئیس هیأت دوومیدانی کرمانشاه خبر داد:

کرمانشاه میزبان مسابقه مناطق ۶گانه کشور

کرمانشاه میزبان مسابقه مناطق ۶گانه کشور

رئیس هیأت دو و میدانی استان کرمانشاه گفت: در ماه‌های آینده میزبان مسابقات نونهالان و میزبان مسابقات مناطق ۶گانه کشور است که به احتمال زیاد در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

احمد روشن‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: هیأت دو و میدانی استان کرمانشاه در بخش بانوان و در بخش آقایان دارای وضعیتی خیلی خوبی به سر می‌برد به گونه‌ای که در بخش آقایان چهار ملی‌پوش و در بخش بانوان یک ملی‌پوش کرمانشاهی در حال فعالیت هستند و نسبت به سایر رشته‌های ورزشی استان کرمانشاه، وضعیت مطلوبی از نظر ورزشکاران ملی‌پوش داریم. 

رئیس هیأت دو و میدانی استان کرمانشاه عنوان کرد: طی یک ماه اخیر در مسابقات بین‌المللی و آسیایی که برگزار شد حسین کیهانی مسابقات بین‌المللی ترکیه موفق به کسب طلا شد و در مسابقات آسیایی مدال نقره را کسب کرد و سبحان احمدی در مسابقات لیگ قطر طلا  و در بین‌المللی نیجریه مدال طلا را کسب کرده و برای تیم ملی ایران افتخارآفرینی کردند و در پرتاب وزنه مرتضی ناظمی جزو نفرات برتر کشور محسوب می‌شود. 

روشن‌زاده خاطرنشان کرد: در پرتاب وزنه آقای مرتضی ناظمی جزو افراد برتر ایران در این رشته محسوب می‌شود که در وزن موقت جزو سه نفر ایران است و ان‌شاء‌الله در مسابقات قهرمانی کشور که در دهه اول تیرماه برگزار خواهد شد قطعاً جزو مدال‌آوران این مسابقه خواهد بود؛ در بخش بانوان نیز آتوسا آتش‌به‌جان با وجود اینکه نوجوان است در مسابقات قهرمانی کشور قهرمان ایران شد و کوثر قاسمی و سارا کارآزمون نیز جزو قهرمانان ملی‌پوش در پرتاب وزنه هستند. 

رئیس هیأت دو و میدانی استان کرمانشاه در ادامه افزود: هیأت دومیدانی در برخی از شهرستان‌ها به دلیل نبود امکانات وعدم همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها راکد است و این سبب شده که در قهرمانی کشور نسب به سایر استان‌ها امتیاز کمی داشته باشد. 

وی در رابطه با مشکلات هیأت دو و میدانی استان بیان کرد: بزرگ‌ترین مشکل هیأت دو و میدانی استان کرمانشاه نبود اسپانسر است و کارخانه ذوب آهن بیستون تنها حامی این هیأت است؛ متأسفانه رشته دو و میدانی با توجه به ظرفیت بسیار بالایی که در مدال‌آوری دارد اما نسبت به دیگر رشته‌های ورزشی دیده نمی‌شود و اسپانسرها اقبال کم‌تری برای حمایت از این رشته دارند در حالی که رشته دو و میدانی مادر همه رشته‌های ورزشی است. 

روشن‌زاده در رابطه با میزبانی استان کرمانشاه در مسابقات، گفت: در ماه‌های آینده میزبان مسابقات نونهالان و میزبان مسابقات مناطق ۶گانه کشور است که به احتمال زیاد در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد و برای رده سنی نوجوانان و جوانان نیز منتظر تأیید فدراسیون مربوطه برای میزبانی استان، هستیم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از