حالت تاریک
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عشایری:

۲۲ بهمن در حکم عید غدیر است

۲۲ بهمن در حکم عید غدیر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عشایری گفت بهمن در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت الهی برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی مرادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ۲۲ بهمن و ایام‌الله دهه فجر یادآور حیات دوباره ملت ایران و کشور عزیز ماست چرا که  دشمنان سعی می‌کنند انقلاب را از یادها ببرند؛ اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم می‌آورد و مردم  این ایام را جشن می‌گیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عشایری گفت: ریشه نهضت مقاومت، از تفکر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی نشأت گرفت و افرادی از جمله حاج قاسم سلیمانی در این مکتب تربیت یافتند و گام برداشتند.

وی تصریح کرد: دهه فجر طلیعه ۴۵ سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است و به فرمایش مقام معظم رهبری اگر انقلاب اسلامی و امام بزرگوار ما نبود و اگر اسلام پرچمدار انقلاب و تحول در این کشور نبود هیچ امیدی وجود نداشت که سلطه جهنمی تحقیرآمیز آمریکا و حکومت دیکتاتوری پهلوی از این مملکت برکنده شود.

مرادی بیان داشت: ۲۲ بهمن در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.

وی افزود: بنابراین وظیفه شرعی و قانونی مردم عزیز ایران اسلامی است که برای تجدید بیعت با بنیان‌گذار کبیرانقلاب امام خمینی(ره) و برای تداوم انقلاب، با شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی  یوم‌الله۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه حماسه دیگری بیافرینند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از