دوشنبه 26 شهر 1403
1402-08-05 12:48 - شماره خبر : 1064 0
امام جمعه شهرستان قصرشیرین:

مقاومت فلسطین امتداد مقاومت ایران اسلامی است

امام جمعه شهرستان قصرشیرین با اشاره به اینکه یک انزجار عمومی نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی به وجود آمده گفت: مقاومت فلسطین امتداد مقاومت ایران اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام صادق صالحی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: اتفاقات غزه و فلسطین با اجرای عملیات طوفان‌الاقصی مسئله بسیار مهمی است که در آن چند راهبرد وجود دارد.

 

امام جمعه شهرستان قصرشیرین افزود: اولین راهبرد سریع و هوشمندانه امت این است که شور اسرائیل‎ستیزی و تنفر از این رژیم جنایتکار به‌وجود آید.

 

وی با اشاره به اینکه همین نسل‌کشی و کودک‌کشی موجب شده در اروپا و آمریکا تجمعاتی برپا شود، گفت: باید این تجمعات و احساسات به سمت حمایت از مردم فلسطین باشد.

 

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه اسرائیل قدرت رسانه‌ای در دست دارد، افزود: از این طریق می‌خواهد جای شهید و جلاد را در ذهن مردم تغییر دهد.

 

 وی با اشاره به اینکه یک انزجار عمومی نسبت به آمریکا به وجود آمده گفت: برای دفاع از فلسطین برخی به‌پا خواسته‌اند و دست به دست هم داده‌اند و مقاومت فلسطین امتداد مقاومت ایران اسلامی است.

 

امام جمعه قصرشیرین در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: سازمان پدافند غیرعامل اگرچه زیر مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تعریف می‌شود ولی حوزه عملکرد آن فراگیر و همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌های عمومی و غیردولتی و همچنین زیرساخت‌های کشور را در برمی‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل یکی از ارکان منظومه‌های دفاعی در ایران با استفاده از توان نخبگان و دانشمندان جوان ایرانی است.

 

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم که سرگذشت و سرنوشت‌نامه انقلاب و نظام اسلامی است، چنین بیان کردند: «استقلال و آزادی کنونی ایران اسلامی، دستاورد، بلکه خون‌آورد صدها هزار انسان والا و شجاع و فداکار است».

https://mersadnews.ir/short/V97R4
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار