حالت تاریک
معاون سیاسی فرماندار پاوه:

۱۳آبان فرصتی برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی

۱۳آبان فرصتی برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار پاوه گفت: باید از فرصت ۱۳ آبان برای اعلام انزجار خود نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم.

فرشاد شیخی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، در رابطه با فرا رسیدن ۱۳آبان در سخنانی، اظهار داشت: روز ۱۳ آبان که در تقویم به‌عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به‌عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

وی افزود:   تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳آبان ۱۳۴۳.۱۳آبان ۱۳۵۷که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخی است که امام راحل از ۱۳ آبان ۱۳۵۸ تحت انقلاب دوم یاد کرده‌اند.

شیخی گفت: به تناسب تاریخی که دانش‌آموزان در قبل از انقلاب توسط طاغوت به شهادت رسیدند، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران این اقدام را محکوم و مژده پیروزی را دادند و گفتند ما صدای ملت ایران را به جهانیان خواهیم رساند و پس از آن انقلاب به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: هشتم آبان نیز روزی است که سه نفر از دانش‌تموزان پاوه‌ای قبل از انقلاب توسط رژیم پهلوه به شهادت رسیدند و این روز هم به‌عنوان یک واقعه مهم در شهرستان پاوه محسوب می‌شود که از همان اوایل مردم این منطقه انزجار خود را از پهلوی اعلام کرده بودند.

شیخی گفت: سیزدهم آبان که در مبارزه و قیام دانش‌آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار پاوه خاطرنشان کرد: دشمنان ما در این روزها در هراس بوده‌اند که مبادا اتفاقات جدیدی رخ دهد، در همین روز تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه ملت ایران انجام دادند غافل از اینکه ملت ایران راه مبارزات خود را تا رسیدن به قله‌های رفیع در پیش گرفته است.

وی در پایان با بیان اینکه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی نشان‌دهنده هراس آن‌ها از موج بیداری ضد استکباری ملت‌ها است، گفت: باید از فرصت ۱۳ آبان برای اعلام انزجار خود نسبت به جنایات این رژیم استفاده کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از