حالت تاریک
معاون سیاسی امنیتی فرماندار جوانرود مطرح کرد:

13 آبان فرصتی برای انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی

13 آبان فرصتی برای انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار جوانرود گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال فرصتی برای اعلام حمایت با آرمان‌های والای ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار از نسل‌کُشی و جنایات رژیم پلید صهیونیستی در غزه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مصطفی رجبی در جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبان، با یادآوری جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳آبان امسال فرصتی برای اعلام حمایت با آرمان‌های والای ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار از نسل‌کُشی و جنایات رژیم پلید صهیونیستی در غزه است.

 

وی با اشاره به اینکه به علت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، شرایط امسال روز 13آبان به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی متفاوت‌تر است، افزود: مردم امسال نیز در راهپیمایی 13آبان حضوری پرشور خواهند داشت و شور و شعور سیاسی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

 

رجبی تصریح کرد: امروز شاهد استفاده از نامتعارف‌ترین سلاح‌ها از سوی رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی‌دفاع هستیم درحالی‌که مجامع بین‌المللی در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم ددمنش و کودک‌کش صهیونیستی بر همه ما واجب است که با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۱۳آبان، پاسخی قاطع به جنایات این رژیم کودک‌کش و جعلی بدهیم.

 

رجبی اذعان کرد: راهپیمایی 13آبان بهانه‌ای برای جهاد تبیین است که باید آن را مغتنم بشماریم و اقدامات نظام اسلامی را به نسل جوان تبیین کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از