حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

دشمنان به‌دنبال تسخیر اذهان جوانان و نوجوانان هستند

دشمنان به‌دنبال تسخیر اذهان جوانان و نوجوانان هستند

فرماندار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال تسخیر اذهان جوانان و نوجوانان هستند، گفت: در دوران دفاع مقدس خنثی‌کردن نقشه‌های دشمن از ناحیه همین جوانان و نوجوانان انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، صدراله بابلی امروز یکشنبه در مراسم نواخته‌شدن زنگ مبارزه با استکبار در مدرسه سمیه سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: شهید حسین فهمیده یک نوجوان نمونه و پرورش‌یافته اسلام و انقلاب بود که امام عظیم‌الشان‌ در وصف این شهید می‌فرمایند: رهبر ما آن‌طفل ۱۲ ساله است که با آن قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم‌ ما بزرگتر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن‌ انداخت و آن تانک را منهدم کرد و خود نیز شربت شهادت نوشید.

 

وی با بیان اینکه طلایه‌دار دانایی و توانایی بسیج دانش‌آموزی است، بر ضرورت زنده‌نگهداشتن یاد حماسه شهادت دانش‌آموز بسیجی شهید فهمیده تاکید کرد.

 

بابلی تصریح کرد: امروز ما باید یادآور حماسه این قهرمان بزرگ باشیم و شهید فهمیده را به‌عنوان یک قهرمان سرمشق خود قرار دهیم زیرا شهدای ما با خدا، اهل بیت(ع) و قرآن معامله کردند و ما باید امروز ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

فرماندار سرپل‌ذهاب ادامه داد: ۴۱ هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی، در کنار هم در اوج ناامنی که دنیا علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی کرده بود، با ایثار و از خودگذشتگی ایستادند.

 

بابلی گفت: امروز نتیجه جبهه مقاومت و حماس، برگرفته از این شجاعت و شهامتی است که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

 

وی بیان کرد: امروزه تکلیف بر همه ما به‌ویژه متولیان بسترساز ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت سنگین است زیرا دشمن در این ۴۵ سال از هزینه و برنامه‌ریزی علیه فرهنگ ناب و قداست‌های جمهوری اسلامی کوتاهی نکرده است.

 

بابلی با بیان اینکه دشمن برای آینده دانش‌آموزان نقشه کشیده، گفت: در سال گذشته اغتشاشگران در برخی از شهرستان‌ها تجمع کردند که دانش‌آموزان جواب نه بزرگی به آنها دادند.

 

وی تصریح کرد: امروز پیشرفت‌های علمی و رسیدن به آن قله‌هایی که نیروهای ما به آن دست پیدا کردند، برای دشمن ناراحت کننده است، البته نقطه آغازین اقتدار، عزت نفس و از خودگذشتگی از کانون بزرگ آموزش و پرورش سرچشمه گرفته است.

 

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش هم در اجتماع، هم در فرهنگ، هم در مسائل اقتصادی و هم در سطح مدیران و ادارات نقش‌آفرینی می‌کند.

 

بابلی با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال تسخیر اذهان جوانان و نوجوانان هستند، گفت: در دوران طلایی دفاع مقدس خنثی‌کردن نقشه‌های دشمن از ناحیه همین جوانان و نوجوانان انجام می‌شد.

 

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی به دنبال این است که نظام جمهوری اسلامی به آنها محتاج باشد.

 

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از