حالت تاریک

اجرای ۹ هزار عملیات توسط پلیس ۱۱۰ جوانرود

اجرای ۹ هزار عملیات توسط پلیس ۱۱۰ جوانرود

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از اجرایی و عملیاتی کردن هشت هزار و 800 ماموریت در حوزه پلیس 110 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سرهنگ بهروز فخری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در منطقه انتظامی جوانرود برگزار شد، اظهار داشت: در سایه تلاش همکاران انتظامی و همكاری مردم  شاهد کاهش جرائم در حوزه‌های مختلف هستیم.

 

وی افزود: جرائم خشن در شهرستان جوانرود ثبت نشده و امسال نیز شاهد کاهش هفت درصدی سرقت در این شهرستان هستیم که بیانگر همکاری مردم با پلیس است.

 

سرهنگ فخری از اجرایی و عملیاتی کردن هشت هزار و 800 ماموریت در حوزه پلیس 110، توفیف 771 دستگاه خودرو فاقد اسناد، صدور 88 مجوز صنفی و انجام یک هزار و 800 مورد بازدید از اصناف و بازاریان خبر داد.

 

وی همچنین به کشف شش کیلوگرم مواد مخدر، رسیدگی به 56 فقره پرونده در پلیس فتا، اعمال قانون به مبلغ 11 میلیاردو 600 میلیون ریال طی یک سال گذشته اشاره کرد.

 

امنیت مهم‌ترین دستاورد خون شهدا است

 

سردار آسیابانی نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی  به وظایف گسترده نیروی انتظامی در شرایط سخت و دشوار اشاره و خطاب به آنها، گفت: تلاش شما حافظان نظم و امنیت عمومی در برقراری امنیت در جامعه موثر است و جای تقدیر دارد.

 

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی خاطرنشان کرد: امنیت از مهم‌ترین دستاوردهای خون شهدا است که امروزه نیروی انتظامی در کنار سایر نهادهای نظامی و امنیتی از این دستاورد با جان و دل پاسداری می‌کند.

 

امنیت مهمترین شاخصه توسعه پایدار است

نامدار حسینی هم با بیان اینکه امنیت نیاز تمام جوامع بشری است، گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان نهادی تاثیرگذار نقش موثری در برقراری امنیت دارد.

 

فرماندار جوانرود امنیت را مهمترین شاخصه توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: شهدا با نثار خون خود امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و امروز مسئولان نظام اسلامی در سایه این امنیت در راه توسعه و آبادانی ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از