پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-09 11:30 - شماره خبر : 9395 0
فرمانده سپاه ناحیه سنقر مطرح کرد:

ادامه راه شهدا کلید پیروزی بر دشمنان

فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: برای حفظ ارزش‌های معنوی در سطح جامعه امروز با توجه به نقشه شوم دشمنان و شکست آن‌ها در تمامی نقشه‌هایی که دارد استمرار راه شهدا تنها راه پیروزی بر دشمنان است.

شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شهرستان سنقر و کلیایی نقش بسیار ممتازی در کتاب مقاومت تحسین‌برانگیز نظام مقدس اسلامی ایران در دفاع مقدس دارد. 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ضمن اشاره به نقش شهرستان سنقر و کلیایی در مقابله با ضد انقلاب در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، نقش جوانان این سرزمین را برای دفاع از انقلاب تحسین‌برانگیز و ممتاز خواند. 

وی گفت: امنیت و آرامش امروز و پیشرفت نظام مقدس اسلامی مدیون خون پاک شهدا در دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت است. 

یاری در ادامه ضمن تاکید بر حفظ یاد و خاطره شهدا، عنوان کرد: شهدا بزرگ‌ترین و بهترین سرمایه خود که جانشان بود برای دفاع از این سرزمین به دست گرفتند که البته تا ابد دِین آن‌ها بر گردن همه ما خواهد ماند. 

وی ضمن اشاره به بیان مقام معظم رهبری  خاطر نشان کرد: به فرموده رهبر انقلاب یاد و نام خاطره شهدا خود یک اقدام جهادی است پس برای حفظ ارزش‌های معنوی در سطح جامعه امروز با توجه به نقشه شوم دشمنان و شکست آن‌ها در تمامی نقشه‌هایی که دارد استمرار راه شهدا تنها راه پیروزی بر دشمنان است. 

دبیر اجرایی کنگره شهدای شهرستان سنقر با بیان اینکه شهدای شهرستان باید در سطح استان و کشور معرفی شود، بیان کرد:  برنامه بسیار خوبی در طول یک سال گذشته توسط ستاد کنگره شهدا شهرستان با ۱۲ کمیته مشخص اجرا شد. 

یاری از برگزاری برنامه یادواره شهدای شهرستان سنقر در هفته دفاع مقدس توسط کمیته و ظرفیت‌های شهرستان خبر داد و افزود: در این راستا همه ظرفیت شهرستان به ویژه ظرفیت مردمی را فعال خواهیم کرد چه اینکه بعد از برگزاری یادواره شهدا شهرستان، کنگره ملی شهدای استان در ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور خانواده‌های معظم شهدا در استان برگزار خواهد شد. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/eqava
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار