دوشنبه 26 شهر 1403
1402-12-10 15:59 - شماره خبر : 5470 0
استاندار کرمانشاه:

استان کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات 11 اسفند است

استاندار کرمانشاه در بازدید سرزده از حوزه انتخابیه مرکز استان گفت: استان کرمانشاه از یک آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات برخوردار است و در روز ۱۱ اسفند همه منتظر حضور گسترده و باشکوه مردم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ محمد طیب صحرایی با حضور در فرمانداری کرمانشاه از آخرین وضعیت آمادگی این حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند به صورت میدانی بازدید کرد.

استاندار کرمانشاه در حاشیه این بازدید با ابراز رضایت اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته، عنوان کرد: پس از ماه‌ها تلاش و کوشش شبانه‌روزی در سطوح مختلف، مقدمات برگزاری انتخابات به صورت‌ بسیار مناسبی انجام شده و استان کرمانشاه از یک آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات برخوردار است.

وی افزود: در روز ۱۱ اسفند همه منتظر حضور گسترده و باشکوه مردم انقلابی و دوستدار ایران اسلامي پای صندوق‌های اخذ رای هستیم.

صحرایی از مشارکت ۳۲ هزار نفر در فرایند برگزاری انتخابات و فرآیند اخذ رای خبر داد و گفت: در شهر کرمانشاه به تنهایی ۱۳ هزار نفر در روز جمعه در فرایند اخذ رای مشارکت دارند.

وی گفت: این ۳۲ هزار نفر نفر از اقشار مختلف مردم هستند و خود مردم از سلامت انتخابات حفاظت و حراست می‌کنند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: همه مقدمات برای برگزاری یک انتخابات سالم، ایمن و رقابتی با مشارکت حداکثری مردم فراهم شده است.

وی یادآور شد: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) میزان رای ملت است و حرف آخر را مردم شریف ایران خواهند زد.

صحرایی گفت: روز جمعه بار دیگر ملت بزرگ ایران حماسه خواهند آفرید و به فضل خدا شاهد یک انتخابات آبرومند و در تراز ایران اسلامی خواهیم بود.

منبع: استانداری کرمانشاه

https://mersadnews.ir/short/4AqA5
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار