حالت تاریک
مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه مطرح کرد:

استمرار قطعی برق صنایع در استان کرمانشاه

استمرار قطعی برق صنایع در استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه گفت: بر اساس دستورالعمل‌هایی که از سوی شرکت توانیر صادر شده، در حوزه کشاورزی و صنعت در سطح استان کرمانشاه، برنامه‌های مدیریت مصرف همچنان ادامه خواهد داشت.

محمد‌ مرادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به افزایش دمای هوا در فصل تابستان و در ی آن، افزایش قابل توجه مصرف برق، شاهد ناترازی حدود ۱۷ تا ۱۸ هزار مگاوات ناترازی در شبکه توزیع برق کشور هستیم که عمدتاً به دلیل مصرف بی‌رویه انرژی برق رخ داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به ناترازی که میان تولید و مصرف برق که منجر به بروز برخی مشکلات در سطح استان شد، خوشبختانه در حال حاضر وضعیت تأمین برق استان کرمانشاه پایدار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مرادی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل‌هایی که از سوی شرکت توانیر صادر شده، در حوزه کشاورزی و صنعت در سطح استان کرمانشاه، برنامه‌های مدیریت مصرف همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: در استان کرمانشاه با توجه به اجرای درست برنامه مدیریت مصرف در بخش کشاورزی و صنایع، کم‌ترین مشکل را در حوزه تأمین برق نسبت به شرایط موجود، داشته‌ایم‌.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: اکنون با توجه به روند کاهش دمای هوا، بحث مدیریت مصرف برق خوشبختانه نمود کم‌تری پیدا خواهد کرد به گونه‌ای که قطعی برق صنایع از سه روز در هفته به یک و نیم روز در هفته کاهش خواهد یافت.

مرادی از کاهش مدیریت مصرف ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به اینکه شاهد کاهش مصرف در مدت زمان اخیر بودیم اما بر اساس ابلاغیه صادر شده از سوی توانیر، برنامه مدیریت مصرف تا پایان شهریورماه همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، ضمن تشکر از همکاری و صبوری هم‌استانی عزیز، اظهار کرد: از هم‌استانی‌های عزیز انتظار داریم که در روزهای پایانی تابستان نهایت همکاری با صنعت برق را داشته باشند.

مرادی در پایان گفت: در بخش خانگی، خوشبختانه برنامه‌ای برای اعمال مدیریت  بار اضطراری در نظر گرفته نشده است، لذا با توجه به پیش‌بینی کاهش دمای هوا، انتظار می‌رود قطعی برق برنامه‌ریزی شده در بخش خانگی متوقف شود.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از