حالت تاریک
مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:

اسکان بیش از ۱۵۴هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه

اسکان بیش از ۱۵۴هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از اسکان بیش از ۱۵۴ هزار مسافر نوروزی در سطح استان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، داریوش فرمانی امروز شنبه یازدهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۲۴ اسفندتا پایان روز ۱۰ فروردین جمعا ۱۵۴ هزار و ۳۵۱ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان اسکان پیدا کردند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: از این تعداد ۵۷ هزار و ۵۷۸ نفر در مراکز اقامتی رسمی، ۸۸ هزار و ۴۸۷ نفر در مراکز اقامتی غیررسمی، ۸۲۸۶ نفر نیز در مراکز اقامتی اضطراری اسکان پیدا کرده‌اند. 

وی در ادامه از بازدید یک میلیون ۶۳۳ هزار و ۶۲۴ گردشگر نوروزی از جاذبه های استان خبرداد و گفت: دراین مدت ۷۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی، ۴۵۵ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و ۲۰۰ هزار نفر نیز از جاذبه‌های تفریحی بازدید کرده‌اند. 

فرمانی خاطرنشان کرد: آمار بازدید از جاذبه‌های دست‌ساز، موزه‌ها، مذهبی و فرهنگی نیز بالا بوده است. 

وی در ادامه با بیان اینکه در این مدت ۱۳۳۳ فقره بازدید نظارتی نیز از تاسیسات گردشگری استان انجام شده، گفت: ۶۳۳ فقره بازدید از مراکز اقامتی، ۲۴۹ فقره بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۵۵ فقره بازدید از مراکز پذیرایی و بین راهی بوده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه یادآور شد: به دنبال اجرای این بازدیدهای نظارتی، برای ۸۲ واحد تشویق، ۱۷۲ واحد تذکر، ۲۶ واحد اخطار کتبی و ۵ واحد نیز تعلیق و تعطیلی صادر شد.

منبع: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از