حالت تاریک
مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد:

اسکان ۹۵ هزار مسافر نوروزی در استان کرمانشاه

اسکان ۹۵ هزار مسافر نوروزی در استان کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به استقبال مسافران از جاذبه‌های گرشگری استان گفت: ۹۵ هزار مسافر نوروزی در استان کرمانشاه اسکان یافته‌اند.

داریوش فرمانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون بیش از ۹۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه دارای آثار تاریخی برجسته‌ای است که تعدادی از آنها مانند منظر جهانی اورامانات و بیستون به ثبت جهانی رسیده است از این رو ظرفیت‌های گردشگری این استان مورد توجه مسافران نوروزی قرار گرفته است.

فرمانی بیان کرد: همچنین در مدت اعلام شده ۹۵ هزار نفر در استان کرمانشاه اسکان یافته‌اند که ۴۰ هزار نفر در مراکز اقامتی رسمی، ۴۷ هزار و ۶۰۰ نفر در مراکز اقامتی غیررسمی و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر نیز اسکان اضطراری دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه صنایع دستی نیز بازارچه‌های عرضه صنایع دستی در نقاط مختلف استان کرمانشاه برپا شده تا بتوانیم عرضه صنایع دستی ویژه استان را به مسافران داشته باشیم که تخفیف ۲۰ درصدی به مناسبت ماه رمضان و میلاد امام حسن(ع) در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: در طرح نوروزی همچنین یک‌هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز مختلف گردشگری و ارائه خدمات انجام گرفته که ۹۶۱ مورد آن مربوط به مراکز گردشگری بوده است که در نتیجه آن ۱۳۰ مورد تذکر، ۲۲ مورد اخطار کتبی و پنج مورد نیز پلمب صورت گرفته است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از