حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه کارگری مطرح کرد؛

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به اصناف کرمانشاهی موفق

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به اصناف کرمانشاهی موفق

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه، گفت: با اعزام ارزیابان به واحد‌های تولیدی، نشان اقتصاد مقاومتی به واحد‌های موفق اعطا خواهد شد.

فریدون داوری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با بیان اینکه ترویج فرهنگ کارکردن ضامن بقای جامعه است، اظهار داشت: از تاریخ پنجم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته کارگر نام‌گذاری شده و این فرصت مغتنمی برای تمرکز و توجه به این دو گزاره مهم و اساسی، اجتماعی و اقتصادی است.

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: رشد تولید و مردمی‌پایه شدن اقتصاد، در آمیختگی با فرهنگ بسیجی امکان‌پذیر است؛ لذا ضروری است که در هفته بسیج کارگران و کارخانجات، سلسله برنامه‌ها و اقداماتی برای ترویج این فرهنگ اجرا شود.

داوری با اشاره به محور برنامه‌های جامعه بسیج کارگری ابراز کرد: محور برنامه‌های جامعه کارگری بر اساس معرفی دستاوردها، عملکردها و رویکرد سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خواهد بود که در هفته کارگر به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: تبیین گفتمان حکیمانه مقام معظم رهبری در حمایت از شعار سال و تبیین نقش کارگران در راهگشایی تحقق شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر محورهای اساسی برنامه‌های ابلاغی هفته کارگر است.

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به اصناف کرمانشاهی موفق

داوری خاطرنشان کرد: در طول هفته کارگر، سلسله برنامه‌ها در قالب جلسات تبیینی در پایگاه‌های مقاومت کارخانجات، معرفی شهید شاخص جامعه کار و تولید، برگزاری یادواره شهدای کارگری، غبارروبی مزار شهدا، رزمایش شیفت ایثار و توزیع بسته‌های معیشتی خواهد بود.


مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: رزمایش دفاع از مقر، بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از واحد‌های تولیدی(راهیان پیشرفت)، جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برگزاری میز خدمت از دیگر برنامه‌های هفته کارگر است.


داوری در رابطه با ویژه‌برنامه‌های هفته کارگر اذعان کرد: در هفته کارگر دیدار کارگران با مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی(ره) را خواهیم داشت و علاوه بر آن با اعزام ارزیابان به واحد‌های تولیدی، نشان اقتصاد مقاومتی به واحد‌های موفق اعطا خواهد شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از