حالت تاریک
مدیرکل راهداری استان کرمانشاه خبر داد:

افزایش ۳درصدی جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان عمومی کرمانشاه

افزایش ۳درصدی جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان عمومی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افزایش ۳درصدی جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان عمومی کرمانشاه خبر داد.

سید شهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ۱۰۰ هزار و ۶۰۱ مسافر از ابتدای طرح نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان کرمانشاه جابه‌جا شده است که نسبت به سال گذشته با جابجایی ۹۷ هزار و ۴۵۷ مسافر افزایش ۳ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: طرح نوروزی ناوگان حمل و نقل مسافر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد و گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی بصورت شبانه‌روزی حضور دارند و آماده خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی هستند.


وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی راهداری ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز گذشته نهم فروردین بیش از یک میلیون و ۸۰۰ تردد در محورهای استان به ثبت رسیده، اظهار داشت: از این میزان یک میلیون و ۶۰ هزار تردد مربوط به خودروهای سبک و ۸۰۰ هزار تردد مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، محور بیستون - کرمانشاه را پرترددترین محور در این ایام اعلام کرد و افزود: کمترین تردد نیز در محور میان‌راهان به سنقر انجام شده است.

کهریزی از تداوم طرح نوروزی راهداری تا ۱۳ فروردین و پایان موج بازگشت مسافران خبر داد و ادامه داد: ۴۹ اکیپ راهداری و ۴۵۰ نیرو در طرح نوروزی پای کار هستند.

وی با بیان اینکه رصد و گشت‌زنی در محورهای استان به صورت شبانه‌روزی توسط گشت‌های راهداری انجام می‌شود، از مردم خواست قبل از سفر برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از