حالت تاریک
معاون استاندار کرمانشاه خبر داد:

افزایش ۵۰ درصدی تردد در مرز خسروی

افزایش ۵۰ درصدی تردد در مرز خسروی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: تردد زائران از مرز خسروی نسبت به سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است؛ یعنی امسال تردد حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر از مرز خسروی قابل پیش‌بینی است.

علی شعبانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: امسال با تلاشی که توسط همه دستگاه‌های و کمیته‌های ستاد اربعین استان انجام گرفته مرز بین‌المللی خسروی در حال فعالیت است و زوار به صورت ۲۴ ساعت در حال تردد هستند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: در سال گذشته تلاش‌های بسیار خوبی در حوزه زیرساخت‌ها انجام گرفت، امسال نیز امکانات بیشتری اضافه شده و فعالیت مواکب به سوی مرز بیشتر شده است. 

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی‌هایی که در تردد زوار، ایجاد پارکینگ‌ها و ایجاد شبکه حمل و نقلی که در عراق انجام گرفته است، به لطف خدا امسال مرز خسروی را به یکی از بهترین مرزها برای تردد زائران عزیز قرار داده است. 

شعبانی بیان کرد: تردد زائران از مرز خسروی نسبت به سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است؛ یعنی امسال تردد حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر از مرز خسروی قابل پیش‌بینی است. 

وی در پایان گفت: همه امکانات لازم برای پذیرش زائران فراهم است و ان‌شاءالله با ایمنی، سلامت و سهولت بتوانند از مرز عبور کنند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از