حالت تاریک
امام جمعه موقت کرمانشاه:

اقدامات سپاه در محرومیت‌زدایی بی‌نظیر است

اقدامات سپاه در محرومیت‌زدایی بی‌نظیر است

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه سپاه هر کجا کشور به سپاه نیاز داشته حضور یافته است، گفت: اقدامات سپاه در محرومیت‌زدایی در اقصی نقاط کشور بی‌نظیر است و توانسته کارهای بسیار مهم را انجام دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاطمی‌نسب در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: سپاه پاسداران از بدو تأسیس تاکنون منشأ خیر و برکات بسیاری بوده که حقیقتا امام خمینی (ره) به درستی فرمودند اگر سپاه نبود، کشور نبود و این نیروی مردمی خدمات بسیاری را ارائه کرده است. 

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که توسط امام خمینی (ره) تاسیس و راه‌اندازی شد که به گفته بسیاری از بزرگان انقلاب سپاه یک موهبت الهی برای انقلاب اسلامی ایران است که با پیروی از ولایت‌فقیه در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب گام برمی‌دارد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌نسب تصریح کرد: سپاه در زمان جنگ تحمیلی توانست با بهره‌گیری از نیروهای مردمی و انجام عملیات‌های مختلف که در جهان مرسوم نبود با دشمن بعثی مقابله و آن را شکست دهد و پس از نیز در عرصه بازسازی کشور ورود پیدا کرد. 

وی ادامه داد: سپاه پس از جنگ نیز علاوه بر توسعه فعالیت‌های نظامی خود در موضوع محرومیت‌زدایی در اقصی نقاط کشور وارد شد و اقدامات عمرانی و زیربنایی بسیاری را به سرانجام رساند که این اقدامات عمرانی هنوز ادامه دارد و سپاه در حال خدمت‌رسانی به مردم است. 

امام جمعه موقت کرمانشاه عنوان کرد: در مجموع می‌توان گفت سپاه هر کجا که کشور به آن نیاز دارد وارد میدان می‌شود و با به‌کارگیری نیروی متخصص و متعهد برای حل مشکلات کشور نقش‌آفرینی می‌کند که نمونه آن را می‌توان در محرومیت‌زدایی، جهاد آبرسانی، سیل و زلزله مشاهده کرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌نسب افزود: مردم استان کرمانشاه در سال ۹۶ و وقوع زلزله سرپل‌ذهاب به خوبی خدمات و روحیه همدلی و هم‌افزایی سپاه را مشاهده کردند که چگونه با تمام توان وارد میدان شد و به مردم خدمت‌رسانی کرد. 

وی با اشاره به اقتدار سپاه در عرصه بین‌الملل خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به رهبری آمریکا با تشکیل داعش قصد ایجاد خاورمیانه جدید را در منطقه داشت که سپاه مقتدر به فرماندهی شهید سلیمانی و سایر فرماندهان جبهه مقاومت توانست این نقشه شوم را خنثی کند و تمام هزینه‌های آن‌ها را از بین ببرد. 

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: دشمنان و به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی وقتی در میدان نبرد کشورمان نشد دست به ترور فرماندهان نظامی کشورمان در سوریه زدند که در عملیات وعده صادق پاسخ محکم و قاطعی را دریافت کردند و البته هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی جنایت‌کار نیز در هم شکستند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از