حالت تاریک
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کرمانشاه:

امام خمینی پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانی بود

امام خمینی پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانی بود

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: امام راحل به تأسی از پیامبر(ص) و ائمه(ع) پرچم مبارزه با استکبار جهانی را بلند کرد همچنان که استکبار جهانی هم تمام قد در مقابل انقلاب او ایستاد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مفید صبح امروز دوشنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در شبستان امامزاده ابراهیم شهرستان کنگاور، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مأموریتی بود که خدا برای تحقق، زمینه‌سازی و بسترسازی حکومت جهانی اسلام به زعامت مهدی موعود(عج) بر عهده امام راحل گذاشت و هر هدفی غیر از این هدف برای انقلاب اسلامی تعریف شود غلط یا ناقص است. 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به دست فرزندی که در مکتب فاطمه تعالی و تربیت یافته بود، شکل گرفت تا به تعبیر امام راحل استمرار دهنده حرکت انبیا باشد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید ادامه داد: بعد از اینکه تمدن شیطانی غرب بروز و ظهور پیدا کرد تمام تلاش سردمداران کفر این بود که مقابل سیطره جهانی انقلاب اسلامی را بگیرند. 

وی با تاکید بر اینکه امروز در قلب اروپا در دانشگاه‌ها و مجامع آکادمیک که وظیفه اصلیشان ساختن آدم برای استمرار حکومت طاغوت است، نه به زبانی انگلیسی و آمریکایی بلکه با زبان شیرین فارسی شعار مرگ بر اسرائیل سر داده می‌شود. 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این چیزی نیست مگر عظمت انقلاب اسلامی ما و ما می‌دانیم که نصرت الهی با ماست و  توده‌های عظیم مردم اروپایی شعار ما را تکرار می‌کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید اذعان داشت: درود بر این مرد الهی که با خودسازی خود را واصل به معارف عالم کرد و مسیری را باز کرد و جامعه بشری را به سمت رستگاری فراخواند و درود بر مردم شریف ایران که در این مسیر از هیچ سختی فروگذار نکردند. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در حال رسیدن به قله هستیم و داریم از یک پیچ تاریخی عبور می‌کنیم، لازمه عبور از پیچ‌های سخت و نزدیک شدن به قله را تحمل شیب و سختی‌های بیشتر دانست و افزود: قدم‌های پایانی را باید محکم‌تر برداریم لذا رأی ما در روز هشتم تیر این موفقیت را نزدیک می‌کند و سهل‌انگاری هم موجب بلا می‌شود. 

وی با تاکید بر اینکه ما مدیون  شهدای خدمتیم خاطرنشان کرد: راهی از شهید رئیسی بر زمین مانده که روز هشت تیر ما هستیم که با رأی خودمان باید این مسیر را ادامه دهیم و ما نباید اجازه دهیم که این راه بی‌رهرو بماند زیرا راه سیدالشهدای خدمت یعنی استمرار سربازی ولایت و  استمرار خدمت به مردم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از