حالت تاریک
امام جمعه نودشه مطرح کرد:

تجاوز صهیونیست‌ها به غزه بزرگترین مشکل دنیای اسلام

تجاوز صهیونیست‌ها به غزه بزرگترین مشکل دنیای اسلام

امام جمعه نودشه گفت: بزرگترین مشکل دنیای اسلام در حال حاضر تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و فلسطین است و ما باید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نباشیم.

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ در رابطه با مسأله قدس در سخنانی، اظهار داشت: بزرگترین مشکل دنیای اسلام در حال حاضر تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و فلسطین است و ما باید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نباشیم. 

وی از بی‌تفاوتی کشورهای عربی و غربی نسبت به کشتار و جنایات جنگی رژیم منحوس صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: چرا این کشورها در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند. 

ماموستا مبارکشاهی افزود: همه کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان وظیفه دارند در قبال ملت فلسطین علیه رژیم کافر و جنایتکار جنگی موضع‌گیری درست و قاطعی داشته باشند و از آرمان و عقیده مردم فلسطین دفاع کنند زیرا هرگونه سکوت، خیانت به مظلومیت فلسطین است. 

وی ادامه داد: امروز پشتیبانی آمریکای ظالم از رژیم خبیث صهیونیستی برای همه روشن شده که موئد ظالم بودن آن‌ها است پس باید در برابر ظالم مبارزه کرد. 

امام جمعه نودشه در پایان سخنان خود از مردم شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس که مسئله‌ای دینی، دنیوی و حیثیتی برای جهان اسلام است، دعوت به‌عمل آورد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از