حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرمانشاه:

انتخابات مظهر اقتدار ملی است

انتخابات مظهر اقتدار ملی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به ابعاد داخلی و خارجی انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملی است.

موسی پورحشمتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه با حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری هشتم تيرماه بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته و دشمنان این سرزمین را مأیوس کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرمانشاه گفت: با توجه به نزدیکی رقابت بین کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری احتمال و پیش‌بینی کشیده‌شدن انتخابات به مرحله دوم وجود داشت که بر اساس رأی مردم آقایان جلیلی و پزشکیان به دور دوم راه یافتند. 

پورحشمتی تصریح کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری ایران با حساسیت بیشتری از سوی مردم و سایر کشورهای جهان دنبال می‌شود زیرا این انتخابات در عرصه مدیریت اجرایی کشور و اتخاذ سیاست‌های راهبردی با دیگر کشورها در منطقه و جهان تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی مشارکت مردم در این رویداد مهم و تاثیرگذار ملی وجود دارد و تنور انتخابات و فضای رقابت در حال گرم شدن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرمانشاه افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری به معنای تصمیم‌گیری برای آینده کشور است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی نسبت به تحقق مردم‌سالاری‌ دینی اقدام کرده و انتخابات مظهر اقتدار ملی است. 

پورحشمتی بیان کرد: تمام امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان کرمانشاه وجود دارد و روز چهارشنبه دوازدهم تیرماه شاهد حضور دو کاندیدای انتخابات در شهر کرمانشاه هستیم.

وی اضافه کرد: چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت که مدنظر مقام معظم رهبری قرار دارد به‌صورت ویژه توسط مجریان انتخابات در حال اجرا است و در نهایت خواست و اراده مردم در انتخاب رئیس‌جمهور منتخب مهم است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از