حالت تاریک
امام جمعه ثلاث باباجانی:

حضور در انتخابات یک وظیفه همگانی است

حضور در انتخابات یک وظیفه همگانی است

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: انتخابات یک وظیفه همگانی و عمومی است.

ماموستا ملا احمد شیخی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد» در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات اظهار داشت: انتخابات یک وظیفه همگانی و عمومی است که ادله، شواهد و قرائن بر این است که مردم حضور خوبی در انتخابات خواهند داشت.

امام جمعه ثلاث باباجانی افزود: مردم در شهرستان ثلاث باباجانی با شور و شوق خاصی حضور دارند و در انتخابات روز جمعه نماینده خود را راهی مجلس می‌کنند.

وی گفت: مردم ما برای تعیین سرنوشت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی خود حاضرند که مشارکت داشته باشند و حضور نماینده برای منطقه در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و مذهبی و.. اثرگذار است.

وی ادامه داد: وظیفه نماینده است که از حقوق مردم و مستضعفان و شهروندان حوزه انتخابیه خود حمایت کند و مردم نیز با فرستادن نماینده خود به مجلس وظیفه خود را ادا می‌کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که کاندیدهای منتخب نیز رعایت امانت‌داری آرای مردم را داشته باشد و مسئولیت خود را در دوران نمایندگی نسبت به مردم، به انقلاب و نسبت به حوزه انتخابیه خود به نحو احسن انجام دهد.

 امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: آزمون مهم بعد از راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، موضوع انتخابات یازدهم اسفند است و همان‌طور که در سالگرد پیروزی انقلاب همه حضور پیدا کردند، این انسجام ملی و وحدت داخلی را دوباره به دشمنان نشان خواهند دهند.

وی ادامه داد: موضوع مشارکت و حضور مردم را باید جدی بگیریم هرچه حضور و مشارکت مردم جدی‌تر و بیشتر باشد قاعدتاً رقابت بالاتر خواهد بود و افراد شایسته‌تری انتخاب می‌شوند.

ماموستا شیخی در پایان گفت: مردم به این امید نماینده انتخاب می‌کنند که شاهد تغییر در منطقه استحفاظی خود و زبان گویای منطقه خود در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و ... باشند.

انتهای خبر/

حضور در انتخابات یک وظیفه همگانی است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از