حالت تاریک
رئیس بسیج اقشار سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

آیت‌الله رئیسی تبلور یک مدیر انقلابی بود

آیت‌الله رئیسی تبلور یک مدیر انقلابی بود

رئیس بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی بستری انسان‌ساز دارد، گفت: آیت‌الله رئیسی تبلور یک مدیر انقلابی، مردمی و جهادی بود.

نوروز اکبری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن تسلیت و تبریک شهادت رئیس جمهور محبوب ایران و هیأت همراه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بستری انسان‌ساز دارد و در مسیر خود افراد متخصصی را برای مدیریت بخش‌های مختلف کشور تربیت می‌کند.

رئیس بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: افرادی در بطن انقلاب اسلامی رشد می‌کنند که پرچم مکتب امامین انقلاب و حاج قاسم را برمی‌دارند و در این مسیر خستگی نمی‌شناسند و از راحتی خود می‌گذرند و به امور مردم می‌پردازند.

وی گفت: مسئولان انقلابی از راحتی خود می‌گذرند و تمام تلاش خود را در رسیدگی به مردم به کار می‌گیرند چرا که این افراد از بطن مردم هستند و از بستر محرومیت بلند شده‌اند از این رو مسیر را بهتر می‌شناسند و در این مسیر به یاوه سرایی‌ها و تهمت‌هایی که می‌شنوند اهمیت نداده و خم به ابرو نمی‌آورند.

اکبری خاطرنشان کرد: آنچه که برای دلسوزان انقلاب مهم است کار شبانه‌روزی به منظور رضایتمندی مردم است، زیرا آنها بر این عقیده‌اند که رضایت خدا در رضایت مردم است.

وی گفت: کسانی که آقای رئیسی و تیم کاری او را می‌شناختند امروز متوجه می‌شوند که چه انسان وارسته و بزرگی را از دست داده‌اند، آنها به خوبی می‌دانند که ویژگی‌های یک مدیر انقلابی و جهادی در آقای رئیسی تبلور پیدا کرده بود. 

اکبری اذعان داشت: رئیس جمهور فقید ایران از تمام ویژگی‌های مورد توجه نظام اسلامی و مردم برخوردار بود. 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی همچنان به تحریم‌ها و زورگویی خود علیه مردم ادامه می‌دهد و سعی در بستن مسیرها بر روی انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: در این شرایط افرادی همچون رئیس جمهور فقید از بطن جامعه برمی‌خیزند و تکیه بر ظرفیت‌های موجود در کشور و استفاده از نیروهای جوان و کارآمد مسیرهای متعددی را برای خدمت به مردم می‌گشایند. 

وی بیان کرد: آقای رئیسی انصافاً انسانی ولایتمدار و در خط امامین انقلاب بود، راه و روش و مکتب مدیریتی آیت‌الله رئیسی حتی با وجود شهادت ایشان باید ادامه پیدا کند. 

اکبری خاطرنشان کرد: خوشبختانه افراد کابینه و هیئت وزرا روحیات جهادی را از ایشان فرا گرفته‌اند، از شروط انتخاب وزیر از سوی آقای رئیسی در انتخاب وزرا روحیه جهادی و خستگی‌‌ناپذیری و کار شبانه‌روزی بود.

وی افزود: ایشان که افتخار خادم الرضا بودن را دارند تمام امورات خود را با توسل به اهل بیت پیش می‌بردند، همه افراد جامعه و حتی کسانی که منتقد رئیس جمهور بودند از شهادت ایشان اندوهگین هستند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از