حالت تاریک
بخشدار نوسود:

تبیین دستاوردهای انقلاب تکلیف دینی است

تبیین دستاوردهای انقلاب  تکلیف دینی است

بخشدار نوسود بازخوانی و تبیین دستاوردهای این انقلاب مردمی در حوزه‌های مختلف برای آحاد جامعه را تکلیف دینی و وظیفه شرعی دانست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ کیهان انفرادی عصر امروز پنج‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پاوه، شورای آموزش و پرورش را بستر مناسبی برای پیشبرد اهداف نظام آموزش و پرورش و ارتقای آن دانست.

مدیر آموزش و پرورش نوسود با اشاره به کسب افتخارات قابل توجه توسط اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، اظهار داشت: این افتخارات نشان از انسجام، همفکری و تعامل بین بخش اداره کل آموزش و پرورش استان با محوریت مدیرکلی سلمان محمدی است.

وی انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه را به‌عنوان مدیرکل نمونه و کسب رتبه نخست شورای آموزش و پرورش استان را میمون و مبارک برای استان دانست.

انفرادی ضمن تبریک کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود در سال‌جاری سطح استان، گفت: ان شاءالله این موفقیت‌ها تداوم بیشتری به‌خصوص در حیطه مسائل آموزشی داشته باشد.

در ادامه هدایت محمودی؛ بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش با تبریک این موفقیت چشمگیر ملی در حوزه وزارت آموزش و پرورش به استاندار کرمانشاه به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان، مدیر کل سلمان محمدی و مجموعه استان، بیان داشت: ان شاالله با برنامه‌ریزی اعضای و همکاری و تعامل روند این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو با بیان اینکه بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از دل مردم و برای مردم بود و توانست در قرن بیستم جهان را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مسلمانان به وجود آورد.

محمودی بازخوانی و تبیین دستاوردهای این انقلاب مردمی در حوزه‌های مختلف برای آحاد جامعه را تکلیف دینی و وظیفه شرعی دانست.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما شرکت در انتخابات و تشویق مردم به حضور است، گفت: اما سلامت انتخابات بسیار مهم و اساسی است و حق نداریم در جایگاه رسمی له و یا علیه هیچ نامزدی تبلیغات کنیم.

بخشدار نوسود ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور دپای صندوق‌های رای، مشارکت حداکثری را بسیار مهم و حیاتی برای نظام و انقلاب و مایه یاس دشمنان دانست.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از