حالت تاریک
پیام شهدا؛

انقلاب اسلامی پرچم انسانیت را برافراشت

انقلاب اسلامی پرچم انسانیت را برافراشت

شهید «ولی‌الله توکلی» در فرازی از وصیت‌‍نامه خود نوشته است: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود بر کفر و طاغوت پرچم اصابت و انسانیت را برافراشت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید ولی‌الله توکلی در وصیت‌نامه خود نوشته است: 

«خدایا تو می‌دانی که من سخت عاشقم شوق دیدار وصال یاران به خون غلتیدن را دوست دارم و عشق به شهادت در دلم آرزویی شده است و دوست دارم که به شهد شیرین نائل آمده و کامیاب شوم و اکنون که اولین سال‌های جوانی عمر را می‌گذارندم و تند و سریع به‌سوی مر گ راه می‌سپارم و ما پس چرا چون علی‌اکبر امام حسین(ع) در راه عقیده‌ام اسلام و راه رهبرم امام خمینی(ره) به خون خود غوطه‌ور نشوم. 

انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود بر کفر و طاغوت پرچم انسانیت را برافراشت و شعار مبارزه با ظلم و تباهی را سرلوحه اعمال خود کرد. به وجود آوردن این جنگ جهت نابودی این انقلاب اسلامی از طرف استکبار بوده است و وجود این جنگ هم ناشی از این قدرت‌های شیطانی سلطه‌گر بوده است که بر ما تحمیل شده است و اگر در این میدان حاضر نباشیم و در صحنه این پیکار مقدس وارد نشویم پس چه کنم. 

پدرم شوق پنهانی خاصی مرا به این جهاد کشانده است و مادرم، مادر خوبم حلالم کن که اگر خدواند بخواهد و شهید شدم به بهترین وجه ممکن خدمات و زحمات شما را پاسخ گفته‌ام که هیچ پاسخی بهتر از این نیست. برادران و خواهران خوبم شاکر باشید و صبر پیشه کنید و امام را پیرو باشید و دعاگویی ایشان و رزمندگان در خط دفاع از اسلام و انقلاب گام بردارید و از شما هم حلالیت می‌طلبم». 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از