حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
اهدای جواهرات بانوان کرمانشاهی به جبهه مقاومت
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه خبر داد:

اهدای جواهرات بانوان کرمانشاهی به جبهه مقاومت

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم کرمانشاه در اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به جبهه مقاومت قابل توجه است، گفت: بانوان کرمانشاهی با اهدای جواهرات خود، نقش مهمی در این حرکت ایفا کردند.

امیرحمزه خزایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در پی حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به مناطق فلسطین و لبنان، که منجر به فاجعه‌ای انسانی در این سرزمین‌ها شد، رهبر معظم انقلاب اسلامی فراخوانی برای کمک به مردم آسیب‌دیده صادر کردند. 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: کمپین «ایران همدل» با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان، فعالیت خود را در سراسر کشور و از جمله استان کرمانشاه آغاز کرد. 

وی تصریح کرد: این کمپین در واکنش به شهادت هزاران نفر از مردم بی‌دفاع، تخریب زیرساخت‌ها، خانه‌ها و نابودی معیشت در غزه و جنوب لبنان شکل گرفت. 

خزایی ادامه داد: در استان کرمانشاه، گروه‌های جهادی در پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و چادرهای برپاشده و با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به حمایت از مردم غزه و لبنان پرداخته‌اند. 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه اذعان کرد: استقبال گرم مردم کرمانشاه در اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، از جمله طلا و جواهرات، برای یاری رساندن به این دو ملت جنگ‌زده، قابل توجه است؛ بانوان کرمانشاهی با اهدای جواهرات قیمتی، از جمله انگشتر، النگو و گردنبند، نقش مهمی در این حرکت ایفا کردند. 

وی خاطرنشان کرد: این تلاش‌های خیرخواهانه همچنان ادامه دارد و کمک‌های جمع‌آوری‌شده، از طریق دفتر مقام معظم رهبری، به‌دست مردم فلسطین و لبنان خواهد رسید. 

خزایی در پایان گفت: افرادی که شرایط حضور و اهدای کمک‌های غیرنقدی را ندارند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۱۰۱۰۳۱۷۰۸۳۱۲ و شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۸۸۱۵۰۹ و شماره شبا ۹۰۰۱۵۰۰۰۰۰۰۳۱۰۱۰۳۱۷۰۸۳۱۲ به‌نام گروه جهادی باب‌الحوائج واریز کنند. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از