حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
اهمیت یادواره‌های شهدا در تقویت ارزش‌های انقلاب
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه مطرح کرد:

اهمیت یادواره‌های شهدا در تقویت ارزش‌های انقلاب

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در حفظ و تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا می‌کند.

قاسم امجدیان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در حفظ و تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا می‌کند و همچنین باعث تقویت روحیه جهادی و مقابله با جنگ نرم دشمن می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با بیان اینکه امروزه دشمن از فضای مجازی برای تخریب فرهنگ غنی اسلامی استفاده می‌کند، افزود: دشمن در فضای مجازی با تمام ابزار تلاش می‌کند تا استقلال، آزادی و ایمان را از جامعه و به‌ ویژه نسل جوان بگیرد.

وی گفت: هویت‌بخشی به جامعه توسط شهدا صورت می‌گیرد و از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا این است که از طریق آن زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و انتقال پیام آن‌ها صورت گیرد.

امجدیان در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات انجام‌شده توسط سازمان بسیج دانشجویی استان اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات بسیج دانشجویی در راستای جهاد تبیین برای برگزاری کنگره ملی شهدا و جمع‌آوری زندگی‌نامه شهدای دانشجو بوده است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، یادواره‌های شهدای استانی، شهرستانی، دانشگاهی و حتی کشوری هم در قالب همین کنگره ملی شهدا بوده است.

امجدیان ادامه داد: جمع‌آوری مقالات، پایان‌نامه‌ها، عناوین و موضوع شهدا برای پایان‌نامه‌ها و همچنین سرکشی از خانواده شهدا یکی دیگر از فعالیت‌های سازمان بسیج دانشجویی استان بوده است.

وی در پایان گفت: فداکاری شهیدان ریشه در باورها، اندیشه‌ها و ارزش‌های اصیل جامعه‌‌ای دارد که شهدا در آن‌ رشد پیدا کرده‌اند که ما هم باید در شکل‌گیری چنین فرهنگی تلاش و برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از