پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-13 20:13 - شماره خبر : 8601 0
مسئول کمیته اقشار کنگره ملی شهدا مطرح کرد:

اکران مستندهای خاص اقشار جامعه در کرمانشاه

مسئول کمیته اقشار کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه گفت: مستندهای خاص از اقشار مختلف جامعه از ویژه‌برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه است که در مهرماه سال‌جاری اکران خواهند شد.

نوروز اکبری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: کمیته اقشار یکی از کمیته‌های ۲۴گانه مجموعه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه است که از ۹ قشر تخصصی در سپاه پاسداران تشکیل شده است. 

مسئول کمیته اقشار کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه عنوان کرد: کمیته اقشار شامل قشرهای تخصصی بسیج کارگری، بسیج کارمندی، بسیج حقوقدانان، بسیج اصناف، بسیج پیشکسوتان، بسیج مهندسین صنعت، بسیج مهندسین عمران، بسیج مهندس کشاورزی و بسیج مداحان در حال فعالیت هستند و مسئولیت کمیته با اینجانب و دبیری آن با بسیج کارمندی و ادارات است. 

اکبری با اشاره به اهمیت فعالیت اقشار تخصصی بسیج در کنگره ملی شهدا، خاطرنشان کرد: تشکیل ستاد کنگره ملی شهدا در همه قشرهای تخصصی حائز اهمیت بود که خوشبختانه اتفاق افتاده و در حال حاضر دبیرخانه کمیته اقشار فعال بوده و در حال انجام امور محوله است. 

مسئول کمیته اقشار کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه اذعان کرد: انجام کار تخصصی در کمیته اقشار کنگره ملی شهدا برای تمام برنامه‌های کنگره یکی از نکات بسیار مهم است که به صورت جدی دنبال می‌شود. 

رئیس بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: برنامه یادواره شهدای مهندس، نام‌گذاری میادین، در شهرک‌های صنعت، تهیه تندیس و تابلو عکس فرماندهان شهید، تهیه و طراحی المان‌ها به نام شهید جواد فیاض، شهید حشمت رضوان مدنی از جمله اقداماتی است که قشر بسیج مهندسین صنعت انجام شده است. 

اکبری در پایان گفت: مستندهای خاص از اقشار مختلف جامعه از ویژه‌برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه است که در مهرماه سال جاری همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدا مصادف با سیزدهمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، اکران خواهند شد.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/V10MY
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار