حالت تاریک
سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان مطرح کرد:

برخورد بدون اغماض با قاچاق سوخت در  پرویزخان

برخورد بدون اغماض با قاچاق سوخت در  پرویزخان

سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان گفت: نیروهای نظامی و امنیتی ما برای برخورد با قاچاق سوخت هیچ اغماضی لحاظ نخواهند کرد و در این راستا سرشبکه‌های قاچاق نیز دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، محمد نجفی ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه کمیته هماهنگی مرز  در محل  پایانه پرویزخان، اظهارداشت: نیروهای نظامی و امنیتی ما برای برخورد با قاچاق سوخت هیچ اغماضی لحاظ نخواهند کرد و در این راستا سرشبکه‌های قاچاق نیز دستگیر شده‌اند.

وی افزود: سوخت سرمایه‌ای ملی است و کشور برای تولید هر لیتر سوخت، متحمل هزینه‌های زیادی می‌شود پس اجازه نخواهیم داد یک عده سوداگر از طریق نامشروع اقدام به قاچاق آن کنند.

نجفی خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم سوداگران احساس امنیت کنند برهمین اساس نیروهای نظامی و امنیتی با هر گونه تخلفی برخوردی شدید خواهند کرد.



تردد سواری‌های شخصی به پرویزخان ممنوع شد

سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان هم در این جلسه بیان کرد: به‌منظور ساماندهی مشکلات  پایانه مرزی پرویزخان تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

رضا قربانی افزود: پرویزخان یکی از مرزهای مهم و بزرگ کشور است و با توجه به حجم زیاد مبادلات تجاری نیازمند سامان‌دهی ترافیکی و نظم است که در این میان با همکاری اعضای کمیته مرز تلاش می‌کنیم  شرایط این مرز بهبود پیدا کند.

وی بیان کرد: پیرو مصوبات این جلسه از ابتدای هفته آینده از تردد سواری‌های شخصی و افراد غیرمجاز به مرز جلوگیری خواهد شد.

قربانی  از صدور یک هزار و ۵۰۰ کارت تردد برای کارگران، تجار و پیله‌وران خبر داد و افزود: هر گونه تردد به این مرز کنترل خواهد شد.

کنترل مبادی مرزی، اجرای طرح فول‌باک، دیپ‌گیری از تانکرهای سوخت، جلوگیری از ورود خودروهای سواری شخصی و منوط‌شدن افزایش قیمت تنها با تصویب شورای ساماندهی از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

برخورد بدون اغماض با قاچاق سوخت در  پرویزخان

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از