حالت تاریک
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد:

انجام ۴۸ مورد فرزندخواندگی در بهزیستی کرمانشاه

انجام ۴۸ مورد فرزندخواندگی در بهزیستی کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از انجام ۴۸ مورد فرزندخواندگی در بهزیستی استان طی سال‌جاری با برنامه‌ریزی لازم خبر داد.

بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار کرد: یکی از وظایفی که سازمان بهزیستی برعهده دارد موضوع نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست است که در مراکز شبانه‌روزی این نهاد مراقبت می‌شوند و تا سن ۱۸ سالگی می‌توانند در این مراکز زندگی کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی واگذاری این کودکان به خانواده‌های علاقمند و دارای شرایط لازم است که در این موضوع بهزیستی استان اقدامات مؤثری را انجام داده است.

شهبازی با اشاره به اینکه واگذاری فرزندان به خانواده‌ها اتفاق شیرینی است، خاطرنشان کرد: سال 1401 تعداد ۲۸ مورد فرزندخواندگی داشتیم اما امسال و تا هجدهم بهمن‌ماه تعداد ۴۸ مورد فرزند واگذار شده است و به فضل خداوند تا پایان سال رشد ۱۰۰ درصدی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: یکی از موارد بالا رفتن آمار فرزندخواندگی واگذاری فرزندان دو برادر یا خواهر به متقاضیان، دومین مورد تسریع در تعیین تکلیف سامانه فرزندخواندگی و تسهیل فرآیند فرزند خواندگی است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: سومین مورد پیگیری‌های مددکاری و تقویت تیم مددکاری شیرخوارگاه و تعیین تکلیف فرزندان برای فرزندخواندگی بوده و چهارمین مورد نیز همراهی بیشتر مردم با امر فرزندپذیری است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از