حالت تاریک

برگزاری آئین بزرگداشت مرحوم آیت‌الله‌نجومی(ره) در کرمانشاه

برگزاری آئین بزرگداشت مرحوم آیت‌الله‌نجومی(ره) در کرمانشاه

نشست برنامه‌ریزی آئین بزرگداشت مرحوم آیت‌الله نجومی(ره) با حضور دستگاه‌های فرهنگی استان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، صبح امروز شنبه ۲۰ آبان ماه نشست برنامه‌ریزی آئین بزرگداشت مرحوم آیت‌الله نجومی(ره) با حضور دستگاه‌های فرهنگی استان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

پوریا جلالی با تاکید بر ضرورت پاسداشت مفاخر استان کرمانشاه گفت: هر کسی گذری در حوزه هنر، فقاهت و عرفان داشته باشد با ویژگی‌های آیت الله نجومی(ره) آشنا است و قلم و زبان از بیان این فضائل قاصر است.

 سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: طی جلساتی که با خانواده ایشان و متولیان این مراسم برگزار کردیم مقرر شد با همکاری دستگاه های مختلف آئین بزرگداشت و یادبود آیت الله نجومی را در ۲۵ آبان ماه سالروز رحلت ایشان و با سخنرانی حضرات آیات غفوری و محمدی عراقی و جناب دکتر عیوضی برگزار کنیم.

وی ضمن تشکر از حضور و همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط گفت: با توجه به برجستگی‌های شخصیتی آیت الله نجومی(ره) باید به دنبال ایجاد دبیرخانه دائمی کنگره این شخصیت برجسته باشیم تا آوازه ایشان در سطح کشور هم پخش شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از