پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-04-27 19:49 - شماره خبر : 8177 0
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس؛

برگزاری کنگره شهدا مروج روحیه ایثار است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برگزاری کنگره ملی شهدا، یک حرکت ارزشمند و امیدآفرین است که روحیه ایثار و شهادت را در میان مردم به ویژه نسل جوان تبیین خواهد کرد.

سردار بهروز خوشبخت در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: هدف از برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه تنها بزرگداشت یاد شهیدان نیست بلکه حرکتی عظیم به منظور انتقال سیره و منش شهدا است.

مسئول کمیته تألیف، تدوین و انتشار کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه عنوان کرد: گرامیداشت یاد شهدا از طریق برگزاری کنگره‌ها، باعث می‌شود که روحیه ایثار و امید در وجود مردم تقویت شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همواره باید یاد شهیدان والامقام را پاسداشت و پیام شهیدان عزیز را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

خوشبخت در ادامه‌ افزود: برگزاری کنگره ملی شهدا، یک حرکت ارزشمند و امیدآفرین است که روحیه ایثار و شهادت را در میان مردم به ویژه نسل جوان تبیین خواهد کرد.

مسئول کمیته تألیف، تدوین و انتشارات کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه اذعان کرد: همان‌طور که در ۸ سال دفاع مقدس شاهد جلوه‌هایی از ایثار و ازخودگذشتگی بودیم، اکنون نیاز به تقویت آن بیشتر احساس می‌شود.

خوشبخت بیان کرد: مطمئناً با ایجاد روحیه و انگیزه ایثار در جوانان و انتقال آن ارزش‌های معنوی به نسل جوان، قطعاً در برابر تهدیدات دشمن و آسیب‌های اجتماعی موثر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان گفت: با برگزاری کنگره ملی شهدا، ارزش و قداست شهدا حفظ خواهد شد و این یک امر واجب است چرا که امروز اگر یک ایران مقتدر و قوی در برابر مستکبران جهان ایستاده است مدیون و مرهون خون شهدای عزیز است.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/eRPWd
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار