حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور:

برگزاری یادواره شهدا به‌مثابه جهاد تبیین است

برگزاری یادواره شهدا به‌مثابه جهاد تبیین است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور گفت: یادواره شهدا حاوی چند موضوع تربیتی، بصیرتی و به‌مثابه جهاد تبیین است و ما آمده‌ایم که با شهدا عهد ببندیم که تا آخرین قطره خون این راه پر فروغ را ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، علی‌اصغر الله‌دانه عصر امروز شنبه در یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت چهارمین شهید مدافع حرم کنگاور سردار شهید محمدعلی عطایی، اظهار داشت: در شب شهادت حضرت زهرای اطهر (س) و با حضور در یادواره شهدا و در جمع مادران شهدا به ساحت مطهر این شهدای گران‌قدر عرض ادب و احترام می‌کنیم و با آن‌ها تجدید پیمان می‌کنیم که ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم دو ویژگی ارزشمند دارند که آن‌ها را از دیگر شهدا متمایز می‌کند این ویژگی‌ها عبارتند از اینکه آن‌ها برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) جنگیدند و در قربت شهید شدند.



مدال عزتمندی زنان از حضرت زهرا (س) است

الله‌دانه گفت: وجود نازنین حضرت زهرا (س) آن‌قدر با عظمت است که امروز مدال عزتمندی زنان از ایشان است و در زمانی که زن بی‌ارزش بود این گنجینه ارزشمند به‌عنوان سیده‌النساء‌العالمین افتخار زنان همه دوران شد.

وی با تاکید بر اینکه خداوند عظمت‌دهنده شهدا است و قرآن کریم در شأن شهدا می‌فرماید: از مؤمنین کسانی هستند که به عهدشان با خدا وفا می‌کنند، اذعان داشت: شهدا  مدال عزتمندی را برگردن آویختند اما فرهنگ‌های غربی در تلاش هستند که ما را از مسیر شهدا برگردانند تا از غافله شهدا جا بمانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور ادامه داد: شهادت دعوتی از سوی خداوند برای همه عصرها و نسل‌ها به‌عنوان مسیر قرآن و اهل بیت (ع) است.

الله‌دانه گفت: یادواره شهدا حاوی چند موضوع تربیتی، بصیرتی و به‌مثابه جهاد تبیین است و ما آمده‌ایم که با شهدا عهد ببندیم که تا آخرین قطره خون این راه پر فروغ را ادامه می‌دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور ابراز داشت: با آمدن شهید عطایی جان‌ها و دل‌های خفته بیدار شد چه اینکه این شهید گران‌قدر یک نور مجسم بود که در ایام فاطمیه آمد تا دل‌ها را به افق شهادت روشن کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از