پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1402-08-29 17:36 - شماره خبر : 2064 0
فرماندار سرپل‌ذهاب:

بسیج بزرگترین حزب مردمی جهان است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: امروز بسیج مسلح به سلاح علم و دانش و همچنین بزرگترین حزب مردمی جهان است.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی مرصاد، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج به بسیجیان سلحشور و شهادت‌طلب، اظهار داشت: بسیج امروز بزرگترین نهاد مردمی ایران و حزب مردمی جهان است و دستاوردهای پرافتخار بسیج تنها در چند جمله کوتاه  قابل توصیف و بیان نیست. 

 

 وی افزود: بسیج در اقتدار ملی، توسعه کشور ، رفع تحریم‌ها، دستیابی به فناوری‌های روز، حفاظت از نظام، انقلاب و ولایت پیشتاز بوده است و با رویکرد جهادی توانسته است ایران اسلامی را بر بلندای قله‌های موفقیت قرار دهد. 

 

فرماندار  سرپل‌ذهاب تصریح کرد: آنچه بسیج را  در کارها پیشتاز کرده، ایمان و اخلاص در کارها و ولایت‌مداری و فرمان‌پذیری از رهبری بوده است. 

 

  بابلی گفت: امروز بسیج به‌عنوان الگوی واقعی رشد و پیشرفت کشور با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و جوانان دانشگاهی و متدین توانسته است ایران اسلامی را از گردنه‌های سخت عبور دهد و  کشور را  در طراز یک ابرقدرت معرفی کند که دستاوردهای عظیم سپاه پاسداران با تکیه بر بسیجیان نخبه در حوزه‌های مختلف صنعت موشکی و دیگر صنایع تایید کننده این مطلب است. 

 

 وی تصریح کرد: امروز بسیج مسلح به سلاح علم و دانش و نردبان محکم رشد و پیشرفت کشور و تکیه‌گاهی استوار برای تحقق آرمان‌های انقلاب است.

 

   بابلی گفت: بسیج همواره برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام آماده هر گونه جان‌فشانی، ایثار و شهادت‌طلبی بوده و شاهد بودیم که بسیجیان چگونه در جریان اغتشاشات سال‌های گذشته آماده شهادت و هرگونه جان‌فشانی برای حفظ انقلاب بودند.

https://mersadnews.ir/short/V5a35
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار