حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه مطرح کرد:

عضویت ۱۷۰ پزشک در هیأت اندیشه‌ورز کرمانشاه

عضویت ۱۷۰ پزشک در هیأت اندیشه‌ورز کرمانشاه

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی بازوی توانمندی برای ارتقای سلامت مردم است، گفت: حدود ۱۷۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عضو کارگروه‌های هیأت اندیشه‌ورز هستند.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ رضا منصوری امروز سه‌شنبه در اولین جلسه کارگروه بهداشت هیأت اندیشه‌ورز بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه که در سالن شهدای دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد، با بیان اینکه فرهنگ بسیجی باعث نجات کشور از پیچ و خم‌های مختلف شده است، اظهار داشت: پس از صدور دستور مقام معظم رهبری در ارگان‌ها و سازمان‌ها، بسیج به عنوان بازوی توانمند مجموعه محسوب می‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه افزود: حدود ۱۷۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عضو کارگروه‌های هیأت اندیشه‌ورز هستند.

  وی با اشاره به اینکه جلسات هیأت اندیشه‌ورز به صورت فصلی است، گفت: طبق دستورالعمل‌های ارسالی از سازمان بسیج پزشکی باید فعالیت‌های هیأت‌های اندیشه‌ورز تخصصی‌تر شوند به همین‌منظور سه کارگروه در حوزه‌های بهداشتی، درمانی و فرهنگی تشکیل شده است.

منصوری ادامه داد: قرار است در این کارگروه‌ها موشکافانه‌تر مسائل مختلف در حوزه‌های بهداشتی، درمانی و فرهنگی به عنوان سه دغدغه اصلی که در دانشگاه با آن مواجه هستیم مورد پردازش قرار گیرد.

 وی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی بازوی توانمندی برای ارتقای سلامت مردم است، تصریح کرد: در این جلسات باید اول مسائل و مشکلات با مشورت اساتید احصا شود و سپس بتوانیم به مسئولان بالا دستی انتقال دهیم.

منصوری با تأکید بر اینکه بهداشت بر درمان مقدم است، گفت: باید نظام سلامت ارزش‌گذاری شود و به عنوان حافظان سلامت با هم‌فکری در این راستا تلاش کنیم.

در ادامه این جلسه اعضای هیأت اندیشه‌ورز نظرات خود را در حوزه بهداشت بیان کردند.

گفتنی است؛ در پایان جلسه پس از رأی‌گیری فرشاد ندری عضو هیأت علمی گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای به عنوان رئیس و اکرم سلیمانی به عنوان نائب رئیس کارگروه بهداشتی هیئت اندیشه‌ورز بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه انتخاب شدند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از