حالت تاریک

بیانات امام خمینی تفسیرکننده سعادت است

بیانات امام خمینی تفسیرکننده سعادت است

در بخشی از وصیت‌نامه شهید سیاوش حسین‌پور چنین آمده است: توصیه‌ام این است در امام خیره شوید و اوامرش‌ را مو به مو اجرا کنید که واژه سعادت در تک‌تک کلماتش تفسیر است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، شهید سیاوش حسین‌پور فرزند رشید متولد یکم بهمن ۱۳۳۵ در گیلانغرب است که در ۲۸ مهر ۱۳۶۱ در این شهرستان به شهادت رسید.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام چنین آمده است: به‌نام خدایی که توفیق شهادت را در راه به‌ثمر رساندن اسلام عزیز به این حقیر عطا فرموده و بالاخره سعادت و بهروزی را به این بنده گنهکار بخشید تا در زمره لشکریان امام زمان (عج) قرار گیرم و متاع بی‌ارزش خود را که نفس گرمی بیش نیست در راه احقاق و اثبات حکومت خدا ارزانی دارم.

اینک که باید جنگید و کفر را واژگون کرد، اینک که درهای بهشت به سوی کاروان جهادگران خدا باز است، بنا به توصیه‌های امام کبیر و عزیزمان خمینی بت‌شکن سینه خود را آماج تیر خصم زبون قرار می‌دهم تا شاید بتوانم آرمان راستین شهیدان کربلای ایران را لبیک گفته باشم. با گشاده‌رویی و خاطری مطمئن بدون هراس با گامی استوار و دوشادوش همرزمان دلیرم به فرماندهی امام زمان (عج) می‌جنگم و اگر خداوند رستگارم کرد توصیه‌ام این است در امام خیره شوید و اوامرش را مو به مو اجرا کنید که واژه سعادت در تک‌تک کلماتش تفسیر است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از