حالت تاریک
مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه مطرح کرد:

تأمین ۴ میلیون بطری آب برای اربعین

تأمین ۴ میلیون بطری آب برای اربعین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۴ میلیون بطری آب به استان کرمانشاه وارد شده که بخش عمده‌ای از آنها مصرف شده است.

رضا داودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پیک عبور زائران اربعین در مرز خسروی به سر می‌بریم، به صورت آماده‌باش در نقطه صفر مرزی مستقر هستیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه عنوان کرد: ۷۰ درصد زائران اربعین از استان کرمانشاه و شهرستان کنگاور که ورودی استان است عبور کرده و در شهر اسلام‌آباد‌غرب به دو بخش تقسیم می‌شوند و از آنجا به سایر مرزهای کشور مراجعه می‌کنند.

داودی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بسیار زیاد عبور زائران از مرز خسروی، اما خوشبختانه خدمات به نحو احسن انجام شده و حرکت زائران از کنگاور تا مرز خسروی به صورت روان و بدون مشکل در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اذعان کرد: در کشور عراق تمهیدات لازم برای بحث آب و فاضلاب انجام شده است؛ در پارکینگ‌ها و موکب‌های مستقر در مرز خسروی و موکب‌هایی که در منذریه عراق مستقر هستند آب به صورت پایدار در قالب بطری تأمین می‌شود.

وی در ادامه افزود: آب‌رسانی به صورت سیار و با تانکر به موکب‌هایی که خارج از محدوده پایانه مرز خسروی هستند در حال انجام است و در بخش فاضلاب نیز هرجایی که شبکه فاضلاب وجود دارد به شبکه وصل شده و در جاهایی که شبکه وجود ندارد به صورت اجرای خطوط، شبکه فاضلاب ایجاد شده و جمع‌آوری فاضلاب صورت می‌گیرد.

داودی بیان کرد: امسال در پایانه مرز خسروی بخشی از شبکه فاضلاب اجرا و محل نگهداری آب ایجاد شده است؛ در همه نقاطی که سال‌های گذشته آب به صورت بسته‌بندی ارائه می‌شد، امسال با توجه به اینکه عبور زائران از مرز اربعین افزایش پیدا کرده است، توزیع بیشتری انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پایان گفت: تاکنون ۴ میلیون بطری آب به استان کرمانشاه وارد شده که بخش عمده‌ای از آنها مصرف شده است و هم‌اکنون در حال واردات بطری آب معدنی به بخش‌های مختلف استان هستیم که این آب‌ها میان موکب‌ها توزیع خواهند شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از