حالت تاریک
توسط ائمه جمعه استان کرمانشاه ایراد شد؛

تبیین دستاوردهای انقلاب در آستانه سالگرد پیروزی

تبیین دستاوردهای انقلاب در آستانه سالگرد پیروزی

ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به تبیین دستاوردهای انقلاب در آستانه ۴۵مین سالگرد پیروزی انقلاب پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته با شکوه‌تر از هفته‌های قبل در اقصی نقاط استان کرمانشاه برگزار شد و طی آن ائمه جمعه به تبیین دستاوردهای انقلاب پرداختند.


پیروزی ملت ایران به‌دنبال انطباق با سنت‌های الهی

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی ساداتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: در تاریخ انقلاب، ما هر وقت که خود را با مصداق یک سنت الهی منطبق کردیم و خداوند متعال هم نتیجه را مترتب کرد؛ ما پیروز شدیم.

وی اذعان کرد: سنت‌های خداوند انواع و اقسام متعددی دارد شکر و کفر نعمت هر دو از اقسام سنت‌های الهی هستند که می‌تواند باعث ازدیاد نعمت یا عذاب شدید شوند.


انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بود

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان هرسین، اظهار داشت: عمر مبارک انقلاب شکوهمند اسلامی ما به ۴۵ سالگی رسید و ما در آستانه برگزاری جشن پیروزی انقلاب و ۲۲ بهمن‌ماه هستیم، در واقع با وجود توطئه‌های مکرر دشمنان که در طول این سال‌ها به راه انداخته شد ما شاهد اعتلاء و عزت این کشور و افول ابرقدرت‌ها بودیم.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب معجزه قرن بود و به‌غیر از حمایت الهی به این جایگاه نمی‌رسید، ما دو حماسه مهم در پیش داریم، اول حضور حماسی و تاثیرگذار مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و همچنین حضور پای صندوق‌های رأی، هر ایرانی اگر تعصب به خاک کشور دارد و خواهان امنیت، اقتدار و عزت بیشتر است اگر تفاوتی بین این دو حماسه ببیند قطعاً باید بداند که هم در دشمن‌شناسی مشکل دارد و هم اهمیت موضوع را درک نکرده است.

دعوت به حضور مردم روانسر برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 ماموستا محمد محمودی نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان روانسر، با توجه به نزدیک شدن به یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، مردم را به حضور پرشور همچون سالیانه گذشته در راهپیمایی دعوت کرد.


مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

 آیت‌الله سیدرضا حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کنگاور، اظهار داشت: مردم همواره پشت نظام هستند و توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی افزود: زخم بر پیکر غزه زخم بر پیکر وجدان بشریت است، لذا همه ما باید در روز ۲۲ بهمن‌ماه با حضور پرشور در راهپیمایی دشمن شکن تمام خشم و برائت و بیزاری خودمان را از استکبار جهانی و حامیان جنایتکارش فریاد بزنیم.


شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه هر ایرانی است

 ماموستا سید محمد محمدی نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جوانرود، ازآحاد مردم محترم جوانرود برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

وی افزود: وظیفه  هر مسلمان و ایرانی است که در راهپیمایی این روز شرکت کند و مشت محکمی به دهن یاوه‌گویان و استکبار جهانی بزند و ثابت کنیم که مردم عزیز همچنان محکم پشت این نظام و حکومت ایستاده‌اند ونمی‌گذارند خدشه‌ای به این نظام مقدس و ایران عزیز وارد شود.


انقلاب اسلامی ایران تجلی قدرت پروردگار در دفاع از حق است

حجت‌الاسلام والمسلمين مرتضی حاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دالاهو، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی رستاخیز خوبی بود که در عالم شکل گرفت.

وی انقلاب اسلامی را ثمره عهد و میثاق علمی و عملی ملت با ولایت دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین تحولات عالم هستی است که از بزرگترین وقایع و به تعبیری یک رستاخیز و یک معجزه بزرگ و عالی بود که در عالم شکل گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تجلی قدرت پروردگار در دفاع از حق و حقیقت است، در واقع در انقلاب اسلامی ایران تجلی قدرت پروردگار عالم نمایان شد و از شروع انقلاب دشمنان تمام توان خودشان را به‌کار بستند در جریان‌های مختلف می‌خواستند به این انقلاب نوپا آسیب برسانند اما دست قدرت پروردگار با ما بود.

وی با اشاره به حملات تبلیغی دشمن، عنوان کرد: باید مراقب حمله و تبلیغات دشمن باشیم امروزه دشمن با تکیه بر ابزارآلات تبلیغی می‌تواند تأثیر گذار باشد با حملات و تبلیغات مختلف می‌تواند ذهن و روح جامعه را فریب دهد پس باید مراقب باشیم و به صورت علمی و تخصصی یک تمهیداتی را برای مقابله داشته باشیم.

 

۲۲ بهمن‌ماه از شعائر الهی و یوم‌الله است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی رضایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی، اظهار داشت: اگر مردم دور حاکم اسلامی را خالی کنند شکست می‌خورد، البته مردم ما در تمام سختی‌ها و تهدید‌ها همواره در کنار نظام و انقلاب خود هستند و از وظیفه خود عقب‌نشینی نکردند.
 
 وی ضمن تأکید بر ضرورت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: ۲۲ بهمن از شعائر الهی و یوم‌الله است که باید با شکوه برگزار شود و در این میان جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیعتی مجدد با آرمان‌های انقلاب ونظام جمهوری اسلامی است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از