حالت تاریک
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبرداد:

تخریب اماکن توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

تخریب اماکن توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور یگان‌های مختلف پلیس در کرمانشاه خبر داد و گفت: تخریب ۴ مکان فروش مواد مخدر و کشف ۴۱ فقره سرقت منزل و مغازه از مهمترین نتایج این طرح بود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از خبرگزاری پلیس، محمد رستمی اظهار داشت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حدود یک و نیم کیلوگرم مواد مخدر، ۲ هزار و ۵۱۰ سی سی شربت متادون و ۱۷۰ حبه قرص روانگردان کشف شد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه می‌توان به شناسایی و تخریب ۴ مکان فروش و عرضه مواد مخدر، دستگیری ۱۷ نفر از خرده فروشان و جمع آوری ۴۸ معتاد متجاهر اشاره کرد.

 رستمی یادآوری کرد: کشف۲۱ فقره سرقت منزل و ۲۰ فقره سرقت خودرو در کنار کشف ۴ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از دیگر نتایج اجرای طرح بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان، ۱۸ سارق و ۲عا مل تیراندازی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی پلمپ ۸ واحد صنفی متخلف و صدور اخطار پلمپ برای ۷ واحد صنفی دیگر را نیز یادآوری کرد و گفت: مجموع این اقدامات در راستای افزایش امنیت در جامعه و برخورد با متخلفان و مجرمان صورت گرفت.

رستمی در پایان با قدردانی از تلاش همکارانی که در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تلاش کردند، گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناهنجاری برخورد و اجازه نمی‌دهد عده‌ای با هر نیت و انگیزه‌ای باعث اخلال در نظم و امنیت جامعه شوند.

تخریب اماکن توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از