دوشنبه 26 شهر 1403
1403-04-22 17:10 - شماره خبر : 8076 0
توسط امامان جمعه استان کرمانشاه مطرح شد؛

تقدیر از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری

امامان جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام محرم، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری، این مشارکت را نشانه ثبات و پایداری انقلاب اسلامی بیان کردند.

حضور پرشور مردم در انتخابات پایداری نظام را نشان داد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح‌الله زمانی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اسلام‌آبادغرب اظهار داشت: انتخابات در کمتر از ۵۰ روز بدون هیچ آسیب و چالشی برگزار شد و این ثبات و پایداری انقلاب اسلامی ما را نشان می‌دهد.

امام جمعه شهرستان اسلام‌آبادغرب ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب افزود: دولت جدید باید به افراد ستادی تذکر دهد که از اظهارنظرهای تفرقه‌آمیز پرهیز کنند.

تشکر از حضور مردم اورامانات در انتخابات ریاست‌جمهوری 

ماموستا سیدمحمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جوانرود ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم اظهار داشت: اکنون وظیفه ما مسلمانان در مقابل خون امام حسین(ع) این شهید مظلوم و ارزشمند جهان اسلام، امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و هدایت مردم به نیکی و خیر است. 

امام جمعه شهرستان جوانرود در ادامه با تبریک سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان، از مشارکت پر شور مردم و به خصوص مردم مناطق اورامانات برای شرکت در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری تشکر کرد.

حضور دشمن‌شکن مردم در پای صندوق‌های رأی لبیک به نظام اسلامی بود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی حاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دالاهو حضور میلیونی و دشمن‌شکن مردم ایران را در پای صندوق‌های رأی بار دیگر لبیک به نظام مقتدر اسلامی دانست و اظهار داشت: این حضور مایه خیر و برکت برای ایران اسلامی است که بار دیگر نقشه شوم دشمنان این انقلاب را نقش بر آب کرد.

امام جمعه شهرستان دالاهو حضور حماسی مردم ایران را در پای صندوق‌های رای نشانه قدرشناسی و عظمت این مردم دانست و افزود: تلاش و کار جهادی برای آسایش و رفاه مردم یک وظیفه است.

وی گفت: امیدواریم انتخاب ریاست‌جمهور  مایه خیر برای انقلاب باشد و همه ما وظیفه داریم که در کنار رئیس‌جمهور منتخب باشیم.

برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در صحت و امنیت کامل

ماموستا محمد محمودی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان روانسر به دو موضوع هجرت و ماه محرم پرداخت و اظهار داشت: هجرت پیامبر(ص) یک امر مهم است و هدف از هجرت رسول اکرم( ص) اصلاح جامعه و خداپرستی امت اسلام، اعتلا و آیین دین اسلام بود.

امام جمعه شهرستان روانسر در ادامه ضمن تشکر مجدد از تمام شهروندان بابت حضورشان در پای صندوق رأی و تبریک به دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب ملت ایران، افزود: میزان مشارکت  کشور ۴۹.۸ درصد بود و به لطف خدا چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در صحت و امنیت کامل برگزار شد امیدواریم آقای پزشکیان در طول مدت چهار سال ریاست‌جمهوری منشأ خیر و برکت برای مردم ایران اسلامی باشد.

خنثی‌شدن نقشه دشمنان با حضور پرشور مردم در انتخابات 

حجت‌الاسلام اله‌رضا اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سنقر ضمن اشاره به اهمیت تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: ما هرچه داریم از محرم و صفر است.

امام جمعه شهرستان سنقر در ادامه افزود: انتخابات با امنیت کامل برگزار شد این برای ملت افتخار است و استقبال پرشور مردم  پیش‌بینی دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرد.


انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/V10g5
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار