حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

تلاش دشمنان برای فاصله‌افکنی میان مردم و انقلاب

تلاش دشمنان برای فاصله‌افکنی میان مردم و انقلاب

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال ایجاد فاصله بین مردم با ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند ولی با بصیرت و ولایت‌مداری مردم شکست خواهند خورد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهارداشت: بصیرت و هوشیاری ملت انقلابی ایران اسلامی باعث شکست هیمنه پوشالی استکبار جهانی شد و این بصیرت و هوشیاری همچون ۴۵ سال گذشته توانست سناریو غیرکارشناسانه استکبار جهانی در اغشاشات سال گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران را کاملا خنثی سازد.

وی افزود: ملت ما ملتی هوشیار، بیدار و زمان‌شناس است واین ویژگی‌های ملت ایران برگرفته از بصیرت و زمان شناسی امامین انقلاب و شهدای عزیز و گران‌قدر ایران اسلامی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌‎ذهاب تصریح کرد: دشمنان نظام، انقلاب و کشور در طول این مدت مخصوصا در چند سال اخیر، جنگ ترکیبی را علیه نظام ‌جمهوری اسلامی به راه انداختند،اما ملت ما، ملتی هوشیار و بیدار هستند و قطعا متناسب با شرایط به دشمنان پاسخی دندان‌شکن می‌دهند.

نقشه کور آمریکا در سالگرد اغتشاشات نقش برآب شد
بابلی در ادامه با اشاره به تبلیغات وسیع رسانه‌ای دشمن برای ایجاد آشوب در کشور همزمان با سالگرد اغتشات، خاطرنشان کرد: در سالگرد اغتشاشات امسال دیدیم نقشه کوری که آمریکا طراحی کرده بود از بین رفت و این نشان از عشق و علاقه ی ملت وفادار ایران اسلامی نسبت به ولایت فقیه و ولی امر مسلمانان جهان دارد، لذا مردم حافظ و وارث خون‌ مطهر شهدا و آرمان‌ها و اررزش‌های نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی اذعان داشت: در فرمایشات رهبر انقلاب امروز مقابله با تهاجم دشمن، برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفت‌ها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فرضیه فوری و قطعی جهاد تبیین است و این سخن رهبری بر همگان حجت است.

ضرورت تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب برای نسل جوان
بابلی افزود: باید دستاوردهای نظام و افتخارات و عزتی را که ‌جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور داشته است، به صورت واقعی در جامعه تبیبن کنیم.

وی تصریح کرد: جهاد تبیبن به معنای واقعی در همه حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و دیگر حوزه‌های علمی دستاوردهای بی‌نظیری داشته و قابل قیاس نیست.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: حسادت‌های استکبار جهانی از نظام جمهوری اسلامی ایران، به‌واسطه مردم ولایتمدار و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب و وجود نیروهای مسلح مقتدر، هوشمند و زمان‌شناس یک کشور مستقل است.

ایران امروزی در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد
وی افزود : کشوری که دارای استقلال باشد قطعا دشمنان به آن چشم طمع می‌دوزند و البته خداوند را شاکریم امروز نظام‌ ما در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد، تهاجم ترکیبی دشمن هم در حوزه اقتصادی، رسانه‌ای و دیپلماسی است، بنابراین ما هم در مقابل این تهاجم ترکیبی و دسته جمعی که دشمنان علیه ما به راه انداختند، باید در همه زمینه‌ها با اقتدار بیشتر آماده باشیم و این جنگ را از بین ببریم.

بابلی خاطرنشان کرد: همه متخصصین و اهل فکر می‌توانند در خنثی کردن جنگ ترکیبی دشمن نقش اساسی، بنیادی و ریشه‌ای ایفا کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: امروز شاهد هستیم در بسیاری از حوزه‌ها دلدادگان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اینکه روی پا خود بایستیم، طرح‌هایی ارائه کردند تا شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی برای همیشه محکم‌تر از گذشته وجود داشته باشد و پای آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

وی اذعان داشت : دشمنان نظام و انقلاب و کشور امروز به واسطه تجربه هشت سال دفاع مقدس، وجود نیروهای مسلح مقتدر و هوشمند در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی و وجود ابزارهای لازم برای دفاع همیشگی از کیان نظام جمهوری اسلامی توان رویارویی نظامی با ما را ندارند و نمی‌توانند گزندی به کشور برسانند.

تغییر الگو برنامه راهبردی دشمن در اغتشاشات اخیر بود
فرماندار سرپل‌ذهاب خاطر نشان کرد : برنامه دشمن در اغتشاشات سال گذشته این بود که مسیر ملت و جوانان ما را که از شهدا الگو گرفتند، تغییر دهد، ولی کور خواند ملت ما، یک ملت معتقد است که به توسعه و تحول در عرصه‌های مختلف در آینده باور دارد، بنابراین مادامی که ما افراد صاحب‌نظر فرهیخته و دلسوز در حوزه‌های مختلف داریم، دشمن نمی‌تواند  در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی و اقتصادی بر ما چیره شود.

وی افزود: ما هم باید به نخبگان‌ جامعه و افراد دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران اعتماد کنیم و با این اعتماد و تشکیل اتاق فکرنقشه همیشگی دشمنان و استکبار جهانی را خنثی کنیم.

پیشرفت نظام‌ ما برای دشمنان خوشایند نیست
بابلی اذعان کرد: پیشرفت نظام‌ ما برای دشمنان خوشایند نیست زیرا آنها به‌دنبال ضربه زدن هستند البته ملت ما با توسل و توکلی که دارند و براساس فرامین ولی امر مسلمین و اهداف و وصایای امام راحل و شهدای عزیز، مسیر درست را با قدرت ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه امید است ملت قوی‌تر و نیرومندتر پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری بایستد، افزود: قطعا پیروزی نهایی ازآن ملت جمهوری اسلامی ایران است، چون نظام‌ ما برگرفته از نظام اسلامی، آیات قرآن مجید و روایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

بابلی با اشاره به رویداد سیاسی انتخابات پیش رو، افزود: ما در آینده نزدیک، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را داریم، مردم مثل آن مراسم رسمی و عمومی که در بحث حمایت از مردم غزه با تشکیل اجتماعات مختلف حماسه آفریدند، بلاشک در اسفند امسال هم مردم زمان‌شناس درس بزرگی به استکبار جهانی خواهند داد که ملت ما یک ملت هوشمند و دقیق هستند و امید است با حضور خود در انتخاب فرد اصلح، یک جواب کوبنده و دندان‌شکنی به استکبار جهانی بدهند.

وی افزود: دشمنان بدانند که نمی‌توانند ملت را از ولایت فقیه و از انقلاب اسلامی جدا کنند برهمین اساس از مردم انتظار می‌رود جهاد تبیین را در عرصه‌های مختلف، با حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح که معیار نظام‌ جمهوری اسلامی ایران را دارند، انجام دهند.

انتخابات آبروی نظام است
نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: انتخابات همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی به درستی فرمودند آبروی نظام است و همین یک جمله حجت را بر ما تمام می‌کند که به هر نحوی که می‌توانیم با تمام توان خود برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری در اسفندماه امسال اقدام کنیم .

بابلی ادامه داد: دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران همواره به‌دنبال جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های رای و به نوعی تحریم انتخابات مختلف بوده‌اند تا ازاین طریق عدم اعتماد مردم به نظام و دلسردی مردم به انقلاب را نشان دهند و لذا با تمام توان تبلیغاتی و رسانه‌ای خود به میدان آمده و انواع برنامه‌های تبلیغاتی را روی آنتن شبکه‌های ماهواره‌ای مختلف برده و از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

وی افزود: مردم بصیر، ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی هربار با برگزاری انتخابات پرشور و گسترده وفاداری خود به نظام و توجه به سرنوشت سیاسی کشور خود را به منصه ظهور گذاشته و دشمنان را مایوس کرده‌اند .

انتخابات بزرگترین رفراندوم مردمی برای اثبات وفاداری مردم به نظام است
وی اذعان داشت: انتخابات، بزرگترین رفراندوم مردمی برای اثبات وفاداری مردم به نظام و انقلاب است و در کنار راهپیمایی‌ها و سالگرد با شکوه انقلاب اسلامی در ۲۲بهمن‌ماه هر سال مهر تاییدی بر اعلام وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا است .

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: دشمنان تاب دیدن این وفاداری و بصیرت ملت بزرگ ایران را ندارند و همواره با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف که در اتاق‌های فکر خود طرح‌ریزی می‌کنند درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب بر می‌آیند و می‌خواهند بر سرراه حرکت انقلاب و مسیر پیشرفت و توسعه کشور مانع ایجاد کرده و مسیرحرکت مردم را منحرف کنند .

بابلی تصریح کرد : اغتشاشات و آشوب‌های سال گذشته حرکتی از سوی دشمنان انقلاب و کشور با همکاری تمام نیروها و گروه‌های اپوزوسیون خارج‌نشین در این مسیر بود که با روایتگری نادرست از یک اتفاق آغاز شد و خوشبختانه با روایت انقلابی مردم راه به جایی نبرد و بصیرت و ولایت‌مداری مردم بار دیگر پیروز میدان تقابل با دشمنان نظام و انقلاب بود و حتی در سالگرد این اغتشاشات هم هیچ اتفاقی رخ نداد که نشان دهنده روشدن دست دشمنان برای ملت بزرگ ایران اسلامی است.
وی در پایان افزود: ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی در تمام میدان‌ها حضوری پرشور و گسترده داشته‌اند و در میادین پیش رو نیز قطعا با حضور گسترده و با بصیرت خود دشمنان را مایوس خواهند گذاشت .

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از این روستاها در حریم مرز واقع هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از