پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-01 15:10 - شماره خبر : 9189 0
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه:

توانمندسازی معتادان بهبودیافته کرمانشاه در اولویت است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه‌ بیان اینکه اشتغال‌زایی سهم مهمی در مبارزه با اعتیاد دارد، گفت: توانمندسازی معتادان بهبودیافته کرمانشاه در اولویت است.

وحید مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مکتب امام حسین (ع) مکتب ایثار و فداکاری است که امسال سعی‌ شده با بهبود زیرساخت‌های مرز خسروی میزبان شایسته‌ای برای زائران اربعین حضرت سیدالشهدا باشیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: توانمندسازی و آموزش نقش موثری در ماندگاری درمان معتادان بهبودیافته دارد و با توجه به این نقش در جلوگیری از بازگشت مجدد آنها به مصرف مواد مخدر بر ضرورت ایجاد فرصت‌های شغلی تأکید داریم.

مرادی تصریح کرد: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه ایام اربعین را که چراغی روشن برای چگونه زیستن تمامی انسان‌ها است مغتم شمرده و توانمندسازی و آموزش، اشتغال‌زایی و کارآفرینی به‌ويژه برای معتادان بهبود یافته، خانواده‌های در معرض خطر و آسیب دیده از اعتیاد در محلات کم برخوردار را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی عنوان کرد: در کنار موکب‌های خدمات‌رسان به زائران امام حسین (ع) نسبت به برپایی نمایشگاه بزرگ اربعین با عنوان یاری‌گران زندگی، توانمندسازی، اشتغال و حمایت از خانواده‌ها با همکاری شهرداری ماهیدشت و مجموعه کارآفرینی امید اقدام کرده است.

مرادی ادامه داد: اختصاص ۱۵ غرفه فروش شامل: خوراکی، پوشاک و... به ۱۱ خانواده آسیب‌دیده از اعتیاد و در معرض خطر، ایجاد اشتغال برای پنج خانواده آسیب‌دیده از اعتیاد و در معرض خطر در تولیدی پوشاک و اختصاص یک غرفه برای فروش محصولات آنها از جمله اقدامات این نهاد بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جذب هشت معتاد بهبودیافته به‌عنوان فروشنده، نگهبان و خدمت‌رسان از دیگر اقدامات این نهاد برای اشتغال‌زایی در ایام اربعین است.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/N2omX
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار