حالت تاریک
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد:

توزیع ۱۹ هزار سری جهیزیه در استان کرمانشاه

توزیع ۱۹ هزار سری جهیزیه در استان کرمانشاه

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکنون 18 هزار و 970 سری جهیزیه در استان کرمانشاه توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار ضیاء‌الدین حزنی در آیین اهدای 500 سری جهیزیه به زوج‌های استان کرمانشاه که صبح امروز در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برگزار شد، با اشاره به آیه قرآن مبنی بر حکومت کردن مستضعفان، اظهار داشت: در آینده برای ما روشن خواهد شد که چگونه فلسطینی‌ها این حادثه را خلق کردند که سبب شکستن هیمنه اسرائیل و آمریکا شد.

 

وی با بیان اینکه اجرای عملیات طوفان الاقصی جای خرسندی دارد، افزود: این حرکت ادامه خواهد داشت چون مستضعفان حق و زورگویان ناحق هستند.

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خون بر شمشیر پیروز است، خاطرنشان کرد: در آینده شاهد تحولات بیشتری خواهیم بود.

سردار حزنی با بیان اینکه سپاه بر روی مقوله ازدواج آسان بسیار متمرکز شده، گفت: 500 سری جهیزیه دیگر تا آخر سال به زوج‌های استان کرمانشاه تقدیم می‌شود.

 

وی از توزیع 18 هزار و 970 سری جهیزیه در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در کنار ترویج ازدواج آسان باید برای شکستن کمر طلاق همت کنیم که در سطح کشور متولی ندارد.

 

سردار حزنی تلاش برای تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری و رشد تولید و مهار تورم را از دیگر اقدامات قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه خواند و خاطرنشان کرد: به‌منظور تهیه و توزیع 148 هزار سری جهیزیه کارخانه‌جات تعطیل یا نیمه‌تعطیل را در چند شیفت فعال کردیم.

 

وی از مشارکت کمیته امداد و سپاه به‌عنوان نهادهای تحت امر مقام معظم رهبری خبر داد و افزود: مجموعا 20 هزار و 313 سری جهیزیه تهیه شده که 12 هزار و ۳۱۳ سری توسط سپاه و هشت هزار سری توسط کمیته امداد 313 تهیه شد.

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: ارزش هر سری جهیزیه با قیمت خرید از کارخانه‌های طرف قرارداد حدود 30 میلیون تومان است.

به گفته سردار حزنی ملت ایران وقتی با هم هستند می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند در واقع کار بزرگ توسط انسان‌های بزرگ صورت می‌گیرد.

 

ضرورت جلوگیری از وقوع بی‌رویه طلاق

وی افزود: باید از وقوع بی‌رویه طلاق‌ در سطح کشور جلوگیری و ازدواج آسان به معنای واقعی آن راه‌اندازی شود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خانواده را اساس جامعه خواند و گفت: در خانواده‌ای که محبت نباشد، جنایتکار تربیت می‌شود.

 

به گفته سردار حزنی اگر در جمهوری اسلامی ایران غصه‌های مردم بین مسئولان تقسیم شود برای مردم قابل تحمل‌تر خواهد شد همچنین باید درصدد ترویج بیشتر شادی در سطح جامعه اقدام کنیم.

وی افزود: سپاه مسئول تأمين امنیت کشور و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و نباید نسبت به برگزاری مراسم ازدواج، تهیه و توزیع جهیزیه و احداث مسجد اقدام کند.

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه درصدد کمک به همه دولت‌ها برآمدیم، گفت: مسئولانی که پشت میزهای جمهوری اسلامی ایران نشسته‌اند باید ازدواج را فراگیر کنند. 

 

سردار حزنی با بیان اینکه باید مقابل طلاق گرفته شود، اذعان کرد: طلاق عامل بدبختی، نفرین و غضب خداوند است.

 

وی با بیان اینکه همه باید در راستای ترویج کوشش کنیم، افزود: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در کنار دولت‌های مختلف بوده و به‌طور ویژه آماده خدمت به این دولت هستیم که برای حل مشکلات مردم عزم دارد.

 

سردار حزنی با بیان اینکه شایستگی ما در گرو رضایت مردم است، با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت ارائه گزارشی از خدمات محرومیت‌زدایی توسط سپاه، گفت: در راستای محرومیت‌زدایی با جدیت در تلاش هستیم و با معرفی روستاهای محروم اعتبارات لازم را تأمین خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از