حالت تاریک
جاده لشكرگاه به مزران پاوه بهسازی شود
مطالبه به حق مردم باینگان و کلاشی؛

جاده لشكرگاه به مزران پاوه بهسازی شود

هر چند مسئولان راه و شهرسازی شهرستان تلاش‌ زيادی در بهبود وضعیت راه‌های شهرستان داشته‌اند اما قرار گرفتن برخی از روستاها در مناطق صعب‌العبور باعث شده بسیاری از مردم اين روستاها با مشکلات متعدد روبرو باشند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ جاده نامناسب مسیر لشکرگاه به مزران برای ایجاد خط ارتباطی با روستاهای پایین‌دست شهر جوانرود و بخش کلاشی و سهولت در رفت و آمد روستاییان این منطقه به شهر باینگان از عمده مطالبات مردم شهر باينگان است كه در طول چندين سال به مسئولان، خواسته‌هاي خود را ارائه داده‌اند اما به نتيجه نرسيده است.

موضوع بهسازي جاده مذکور، این است که در منطقه حفاظت شده مرخيل و لشكرگاه در بخش باينگان یک مسیر روستایی وجود دارد که این مسیر، روستاهاي پايين‌دست شهرستان جوانرود را به هم متصل مي‌كند.

آرزوی دیرینه مردم بهسازی و آسفالت جاده باینگان - کلاشی است

ماموستا ملا صالح حکیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی مرصادنیوز؛ گفت: جاده راه ارتباطی بین بخش باینگان و بخش کلاشی جوانرود که جاده یادگار زمان هشت سال دفاع مقدس است مدتی است به فراموشی سپرده شده است.

 امام جمعه شهر باینگان افزود: ما از مسئولان مربوطه انتظار داریم جاده ترددی بین دو شهرستان را آسفالت کنند چون یک جاده مهم برای تردد بین دو شهرستان است.

وی گفت: آرزوی دیرینه و از مطالبات جدی مردم این دو بخش بهسازی و آسفالت این جاده ارتباطی است.

ماموستا حکیمی خاطرنشان کرد: زیرسازی‌های این مسیر انجام شده و تنها آسفالت آن باقی مانده است.

انتظار ۴۰ ساله مردم برای آسفالت جاده باینگان به کلاشی

ولی رحمانی نیز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی مرصادنیوز؛ گفت: اکنون پس از گذشت چهار دهه این مسیر باینگان به بخش کلاشی خاکی است و نیاز به بهسازی دارد.

رئیس شورای شهر باینگان افزود: این مسیر به طول ۱۲ کیلومتر است و مردم این منطقه انتظار دارند با توجه به اینکه خیلی از رزمندگان اسلام در این منطقه حضور داشتند و به شهادت رسیدند به پاسداشت خون شهیدان این نقطه به زودی آسفالت شود.

مردم منتظر اقدام و عمل مسئولان در جاده باینگان هستند

سهرابی از شهروندان بخش باینگان نیز گفت: چندین مرتبه خودمان پیگیر این موضوع شده‌ایم اما مسئولان تنها وعده‌های بی‌سرانجام تحویل ما می‌دهند.

وی افزود: تا کی باید ما این مسیر سخت و خاکی را که باعث وارد آمدن خسارات به خودروها می‌شود طی کنیم، از مسئولان انتظار داریم هر چه سریعتر به رفع این مشکل بپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ این برای دومین بار است که «مرصادنیوز» اقدام به تهیه گزارشی برای رفع این مشکل کرده اما مسئولان تاکنون چاره‌ای برای بهسازی و آسفالت این مسیر نیندیشیده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از