حالت تاریک

جشن بزرگ ویژه دختران نوجوان برگزار شد

جشن بزرگ ویژه دختران نوجوان برگزار شد

جشن بزرگ نوجوانان ویژه دختران با عنوان «امیدوارم، پس زنده‌ام» با حضور نوجوانان دختر در کتابخانه عمومی امیرکبیر کرمانشاه برگزار شد.

و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، جشن بزرگ نوجوانان ویژه دختران با عنوان «امیدوارم، پس زنده ام» با حضور نوجوانان دختر، با سخنرانی محسن گل محمدیان، دکتری روانشناسی و عضو هیات علمی دانشگاه رازی و رضا کریمی، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و با معرفی کتاب «هدهد سفید» توسط آرزو قنبری و اجرای برنامه‌های متنوع و مسابقه، در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امیرکبیر کرمانشاه برگزار شد.

براساس این گزارش، رضاکریمی در این مراسم بیان داشت: این ویژه برنامه در داستای «ترویج روح امید در میان نوجوانان» برگزار شد، محتوا و جزئیات برنامه مانند سخنرانی و نماهنگ بر این اساس برنامه‌ریزی شده است.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در ادامه ضمن توصیه به تدبر در ادعیه‌ای مانند مناجات شعبانیه و دعای کمیل گفت: پایه و اساس این ادعیه امید است چون به ما یاد می‌دهد که حتی در آتش جهنم هم می‌توان به رحمت خدا امیدوار باشیم و از دوست داشتن خدا بگوییم. نتیجه امید به خدا در امید به جامعه و آینده ظهور می‌کند.

در ادامه محسن گل محمدی، دکتری روانشناسی در سخنانی نقش امید و مثبت اندیشی د زندگی، تشریح جمله امید چیست؟ افراد امیدوار چه خصوصیاتی دارند؟ تأثیرامیدواری بر زندگی وشادمانی بیشتر، خصوصیات افراد امیدوار، نا امیدی چیست؟ و چگونه آدم‌ها دچارنا امیدی می‌شوند، افراد نا امیدچه خصوصیاتی دارند؟ را تشریح کرد و نوجوانان را به مطالعه منابع عمومی و ایجاد انگیزه برای کتابخوانی تشویق کرد.

در پایان با ایجاد انگیزه شور و نشاط در بین نوجوانان سوالاتی مطرح شد و جوایزی به تعدادی از نوجوانان اهدا شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از