پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-21 17:59 - شماره خبر : 8848 0

جمع‌آوری معتادان متجاهر کرمانشاه در آستانه اربعین

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: در آستانه ورود زائران اربعین حسینی یک طرحی در ادامه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در دست اقدام است تا چهره شهر کرمانشاه از حضور معتادان متجاهر پاک‌سازی شود.

وحید مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در آستانه ورود زائران اربعین حسینی یک طرحی در ادامه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در دست اقدام است تا چهره شهر کرمانشاه از حضور معتادان متجاهر پاک‌سازی شود.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه عنوان کرد: برای جمع‌آوری معتادان با رایزنی‌هایی که انجام شده، اعتباراتی تخصیص یافته و تاکنون تعداد ۲۵۰ نفر از معتادان متجاهری که در سطح شهر هستند جمع‌آوری و ساماندهی شده‌اند.

مرادی در خصوص چگونگی اجرای طرح جمع‌آوری معتادان بیان کرد: در طرح جمع‌آوری معتادان جامعه هدف، معتادانی است که در مسیر زائران اربعین یعنی شهرستان‌های کنگاور، صحنه، کرمانشاه، اسلام‌آباد‌غرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین، در حاشیه معابر شهری و ورودی‌های شهر حضور دارند.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اذعان کرد: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر از جمله اقداماتی است که در ایام اربعین با کمک پلیس مواد مخدر و اداره‌کل بهزیستی در حال انجام است و مسئولیت مستقیم با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  به عنوان ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

وی در ادامه افزود: اداره‌کل بهزیستی با افزایش پذیرش مرکز ماده ۱۶ و پلیس مواد مخدر با دستگیری و جمع‌آوری معتادان از سطح شهر، اقدامات خوبی انجام داده و در حال خدمت جهادی هستند.

مردادی در پایان در رابطه با مرکز ماده ۱۶ بهزیستی گفت: مرکز ماده ۱۶ سراب نیلوفر، یک مرکز ترک اعتیاد است که با اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر در حال فعالیت است و در این مرکز، ترک اعتیاد به صورت اجباری است و معتادان حداقل سه ماه و حداکثر ۶ ماه در این مرکز حضور خواهند داشت.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/eGm2v
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار