دوشنبه 26 شهر 1403
1403-05-06 18:31 - شماره خبر : 8413 0
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور؛

جنایات منافقین برای نسل جدید تشریح شود

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: منافقین در راستای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران، در سه جنگ سخت، نیمه‌سخت و جنگ نرم علیه مردم ایران شرکت کردند و اقدامات آنها در تاریخ ثبت شده و این تاریخ باید برای جوانان تشریح شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار مجتبی باستان صبح امروز شنبه در مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره به جوانان، نوجوانان و آحاد مردم ایران سفارش می‌کنند که تاریخ معاصر ایران را بخوانید چرا که تاریخ معاصر ایران عزت و افتخار برای مردم ایران اسلامی و ذلت و شکست برای استکبار است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور عنوان کرد: سازمان منافقین در عملیات مرصاد، با تمام قوا به خاک جمهوری اسلامی ایران هجوم آوردند و رژیم بعث عراق و آمریکای جنایتکار از این اقدام پشتیبانی و حمایت کرده و صحنه‌گردان این فضا بودند اما با نقش‌آفرینی رزمندگان اسلام این عملیات تبدیل به غروب جاویدان شد.

باستان خاطرنشان کرد: با اینکه قطعنامه ۵۹۸ یک معاهده بین‌المللی بود و توسط شورای امنیت تأیید شده بود اما رژیم بعث عراق و به ویژه آمریکای جنایتکار با حمایت از سازمان منافقین رسماً نقض قانون کردند و این اقدامات را هم‌چنان پس از گذشت چهار دهه، از دولت آمریکا با خروج از برجام شاهد هستیم چرا که خوی و روحیه استکباری آنها باعث می‌شود که به معاهده بین‌المللی پایبند نباشند و با ایجاد منافقین، داعش و حمایت خود از رژیم اشغالگر صهیونیستی خوی استکباری خود را به جهانیان نشان دادند.

وی در ادامه افزود: منافقین در راستای دشمنی که با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند در سه جنگ سخت، نیمه‌سخت و جنگ نرم علیه مردم ایران شرکت کردند و اقدامات آنها در تاریخ ثبت شده است و این تاریخ باید برای جوانان و نوجوانان تشریح شود.

باستان اذعان کرد: منافقین پس خیانت‌های که در طول هشت سال دفاع مقدس علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند در نهایت در جنگ سخت در تنگه مرصاد زمین‌گیر شده و به درک واصل شدند، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی با آغاز درگیری‌های مسلحانه منافقین بیش ۱۷ هزار نفر در کوچه‌پس‌کوچه‌ها به صورت مظلومانه ترور شده و به شهادت رسیدند و این اقدامات مصداقی از جنگ نیمه‌سخت سازمان منافقین علیه ایران بود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور تأکید کرد: امروزه در جنگ نرم که در فضای مجازی و رسانه‌های معاند علیه ملت بزرگ ایران به راه افتاده است، قطعاً یک پای این تخریب‌ها سازمان منافقین با حمایت‌های آمریکای جنایتکار است که نقش اصلی حمایت از این سازمان جنایتکار و ضد‌بشری را بر عهده دارد.

باستان با اشاره به عامل اصلی تشکیل سازمان‌های جنایتکار در دنیا، بیان کرد: در سده اخیر آمریکای جنایکار در کل دنیا به ویژه خاورمیانه به دنبال غارت ثروت‌های ملی و فرهنگی مردم مسلمان  غرب آسیا بوده است و این جریان یک روز با حمایت از منافقین، یک روز با راه‌اندازی جریان تروریستی داعش اتفاق افتاد است.

وی گفت: برای نوجوانان و جوانان در کلاس‌های درس مدارس و دانشگاه‌ها و به ویژه در یادمان‌های شهدا باید از جنایات استکبار جهانی گفته شود، لذا این یادمان‌ها مسیر خوبی برای تبیین و تشریح بخشی از تاریخ معاصر است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور تصریح کرد: از آمریکا تا خاورمیانه بیش از ۱۱ هزار کیلومتر فاصله است اما آمریکا در منطقه خاورمیانه بیش از ۵۰۰ پایگاه نظامی دارد، لذا جوانان و نوجوانان به عنوان مدیران آینده و آینده‌سازان کشور باید بدانند که آمریکا تنها به دنبال غارت ثروت‌های مادی و معنوی کشور است، بنابراین اگر تاریخ برای جوانان تبیین و تشریح شود در آینده وقتی در مسند مدیریتی کشور قرار بگیرند بهتر می‌توانند برای آینده کشور تصمیم‌گیری کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در رابطه با برنامه‌های این سازمان تشریح کرد: بسیج دانش‌آموزی با کمک آموزش و پرورش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و نهادهای مختلف کشور برای هویت‌بخشی و الگو‌دهی به نسل جوان و نوجوان اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای راهیان‌نور در سراسر کشور کرده است و ان‌شاء‌الله در سال جاری یک میلیون نفر در اردوهای راهیان‌نور غرب، شمال‌غرب، جنوب و اردوهای پیشرفت و امید شرکت خواهند کرد.

وی تأکید کرد: جوهره اصلی معارف دفاع مقدس ایمان و امید است، لذا در هر جایی که موفق بودیم بی‌شک به ایمان و امید متوسل شدیم چرا که این ایمان و امید است که به ملت بزرگ ایران حرکت می‌دهد و افتخارآفرینی می‌کند.

باستان در پایان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دنبال تربیت نسلی مومن، موحد، جهادگر، ایثارگر، شجاع و با بصیرت است، لذا راهیان نور غرب و شمال‌غرب و جنوب بستری بسیار مناسب برای تربیت و توانمندی نسل نوجوان و جوان است.

 

پایان خبر/

https://mersadnews.ir/short/Vp30g
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار