حالت تاریک
مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه خبر داد:

حضور ۸۴۰ نیروی هلال‌احمر کرمانشاه در نوروز

حضور ۸۴۰ نیروی هلال‌احمر کرمانشاه در نوروز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از حضور ۸۴۰ نیروی هلال‌احمر کرمانشاه در نوروز خبر داد.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه جمعیت هلال‌احمر همواره جزو اولین نیروهای امدادی است که در محل حوادث حاضر می‌شود، همواره سعی کرده‌ایم آمادگی کامل را برای انجام ماموریت‌ها داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در همین راستا همواره سعی کرده‌ایم در قالب رویدادهای مختلف و اعلام ساعت صفر به نیروهای امدادی این جمعیت در شعب شهرستانی و پایگاه‌های ثابت و سیار سطح آمادگی آنها را در بالاترین حالت ممکن حفظ کنیم.

محمدی بیان کرد: همچنین طی هفته گذشته المپیاد تخصصی امداد و نجات در مرحله استانی به میزبانی شهرستان اسلام‌آبادغرب برگزار شد که ۳۲۰ نجاتگر مرد و زن در قالب ۳۵ تیم مهارت‌های خود را به نمایش گذاشتند که هدف اصلی چنین رویدادهایی تمرین مهارت‌های امداد و نجات و افزایش روحیه و اعتماد به نفس نجاتگران است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای هلال‌احمر استان کرمانشاه برای طرح نوروزی در آمادگی کامل قرار دارند، افزود: جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه به عنوان مسئول کمیته امداد و نجات استان تمام تمهیدات لازم را برای سفرهای نوروزی با کمک سایر دستگاه‌های امداد پیش‌بینی کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد حضور مسافران نوروزی در استان کرمانشاه باشیم ۴۲ پایگاه به همراه شعب شهرستانی در آماده‌باش قرار دارند.

محمدی تصریح کرد: ۱۶۰ تیم با ۸۴۰ نیروی امدادی هلال‌احمر در آماده‌باش طرح نوروزی هستند و علاوه‌ بر آن تیم‌هایی نیز در ورودی و خروجی شهرها برای راهنمایی و ارائه خدمات مستقر خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های سحر و سحاب جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با فضای دوست‌دار کودک پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود و امیدوارم شاهد حوادث کمتری نسبت به سال گذشته در ایام نوروز باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به آماده‌باش نیروهای واکنش سریع این جمعیت، اضافه کرد: نیروهای واکنش سریع به همراه مرکز امداد هوایی نیز آماده پاسخ‌گویی به حوادث خواهند بود و طی روز گذشته نیز شرایط این نیروهای امدادی بررسی شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از