پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1402-07-22 10:31 - شماره خبر : 690 0
فرماندار پاوه مطرح کرد:

شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی

فرماندار پاوه از شکست اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس در عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در رابطه با عملیات حماس، اظهار داشت: عملیات غرور‌آفرین رزمندگان و مجاهدان جبهه مقاومت فلسطین در طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم کودک‌کش صهیونیسم را در هم شکست و در عمل نشان داد گنبد آهنین رژیم سست‌تر از تار عنکبوت است.

 

وی افزود: شکست اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس در این عملیات، شجاعانه، غافلگیرانه بود و پیروزی جبهه مقاومت فلسطین وعده قطعی الهی در نابودی ۷۵ سال ظلم، ستم و اشغالگری رژیم منحوس و غاصب اسرائیل و نصرت و پیروزی مستضعفین و مظلومان بر ستمگران طبق آیه نصرمن الله و فتح قریب و بشر المومنین است.

 

فرماندار پاوه گفت: به‌دنبال این پیروزی درخشان که جلوه یافته نگرش ایمانی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است، دنیای اسلام یکسره در برابر قضیه فلسطین مسئول و دارای تکلیف دینی است و اگر همه صادقانه وارد عمل شوند بدون شک این رژیم خبیث از این هم ضعیف‌تر می‌شود و به سرعت رو به زوال و نابودی قرار خواهد گرفت .

 

حیدری گفت: اکنون که طبق وعده الهی و بشارت‌های مقام معظم رهبری این رژیم منحوس در سراشیبی سقوط قرار گرفته است این حرکت جهادی و عملیات غرور‌آفرین نیاز به حمایت دارد و همه مسلمانان باید پشتیبان مردم مظلوم فلسطین باشند و آنها را در این برهه از زمان تنها نگذارند .

https://mersadnews.ir/short/4LDO4
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار